עפולה: התקדמות ניכרת בבניית המזרקה המוזיקלית

ראש העיר יצחק מירון: "אנחנו שומעים גם את הקולות הטוענים כי צריך להשקיע את הכספים בנושאים חשובים יותר, אבל יש לדעת כי הקמת המזרקה הזו, ממומנת באמצעות תקציבים שאת רובם אם לא כולם, אנו מקבלים ממשרדי הממשלה"

בניית המזרקה המוזיקלית בכיכר הנשיא בעפולה, מתקדמת בימים אלה בקצב מהיר. בעדכון בדף הפייסבוק שלו כתב היום ראש העיר יצחק מירון כי תושבי עפולה והאזור יוכלו ליהנות מאחת המזרקות היפות והמרשימות בארץ, המצטרפת למזרקה היפה הפועלת בכיכר העצמאות.

בסיס המזרקה
בסיס המזרקה המוסיקלית בשלב הבנייה

"אנחנו שומעים גם את הקולות הטוענים כי צריך להשקיע את הכספים בנושאים חשובים יותר, אבל יש לדעת כי הקמת המזרקה הזו, ממומנת באמצעות תקציבים שאת רובם אם לא כולם, אנו מקבלים ממשרדי הממשלה או רשות מקרקעי ישראל, במסגרת הסכם הגג", כתב מירון והוסיף: "תקציבים אלה, מיועדים אך ורק לפרויקטים הספציפיים אשר אושרו על ידי הרשויות ואיננו רשאים לעשות בהם שימוש למטרות אחרות, למעט פיתוח נופי, כגון גנים, כיכרות וכו'. כרבים בעיר, אנו בדעה כי לצד השקעה רבה בפתוח הנופי, הכיכרות והגנים הציבוריים, הגיעה העת למשהו חדש, שהציבור כה מצפה לו – כפי שנוכחנו מההתלהבות בה התקבלה המזרקה בכיכר העצמאות".