עפולה: השוק הישן נצבע בורוד

עיריית עפולה קיימה שרשרת אירועים במסגרת חודש המודעות לסרטן השד אותם נעלה באירוע עוצמתי שכלל תערוכה ותצוגת אופנה בה דגמנו נשים מחלימות מסרטן השד, נשאיות גן ה-BRCA וכן נשות רפואה ממרפאת שד. צילום: דוברות עיריית עפולה

מאות תושבים ותושבים הגיעו ביום חמישי האחרון לשוק הישן בעפולה להפקה ייחודית ומרגשת של אגף קהילה של עיריית עפולה שנעלה את חודש המודעות לסרטן השד.

איה גונן מדגמנת. צילום: דוברות עיריית עפולה
תצוגת האופנה בשוק בעפולה: איה גונן מדגמנת

לאורך השדרה המרכזית של השוק הוקמה תערוכה במסגרתה הוצגו תמונות של נשים מעפולה והסביבה שחלו בסרטן השד והחלימו, נשאיות גן הBCA וכן הצוות הרפואי המטפל בהן. את תצוגת האופנה פתח ראש העיר אבי אלקבץ בברכה וקרא לנשות עפולה ללכת ולהיבדק. ומיד לאחר מכן יצאה לדרך התצוגה בה דגמנו חבורת הגיבורות שרובן ככולן עברו תהליכים רפואיים מורכבים, בתצוגת אופנה מרגשת שבסיסה מסר אחד – את מושלמת כמו שאת.
על ההפקה הופקדו יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ומנהלת אגף קהילה תמר דגמי, צוות האגף ומחלקת צעירים שגייסו נשות ואנשי מקצוע מעפולה והסביבה שנרתמו לאירוע בהתנדבות מלאה במטרה לאפשר, לעצב שיער ולהלביש את הדוגמניות. בתי העסק בשוק השתתפו אף הם בחגיגה כאשר דאגו להכין משקה או מנה ורודה מיוחדת לערב התצוגה ממנה נהנו הבליינים לאחר התצוגה בעת המפגש על הבר עם הנשים שהסבירו על החשיבות של בדיקות וגילוי מוקדם.

חבורת הנשים עם יועצת ראש העיר בהכנות שלפני התצוגה
חבורת הנשים עם יועצת ראש העיר בהכנות שלפני התצוגה

יש לציין כי עוד קודם לאירוע הנעילה, נערכו אירועים נוספים במסגרת חודש המודעות שכללו צביעת בית העירייה וסמל העירייה ברשתות החברתיות בורוד, תיאום בדיקות של עובדות העירייה במרפאת השד, וכן הרצאה של פרופ' דן הרשקו, כירורג, אשר הסביר על הפיתוחים הרפואיים בתחום סרטן שד ומופע של הקומיקאית הדר לוי בהיכל התרבות. יש לציין כי כל האירועים התקיימו בשותפות של ארגוני הנשים הפועלים בעיר וביניהם נעמת, ויצו, אמונה, פורומי הנשים ובהובלת יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה.

הנשים עם ראש העיר אבי אלקבץ בתום התצוגה
הנשים עם ראש העיר אבי אלקבץ בתום התצוגה

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|