עפולה: הקשר הסרבי בסי איסלמג' מועמד להצטרף

הקשר הקדמי בן ה-22, יליד קוסובו, הוצע לקבוצה ועשוי להגיע למבחנים במטרה להרשים את המאמן. היו"ר דני אסולין: "אני לא בעד להביא זרים חדשים, אלא לקחת זרים שכבר שיחקו בארץ". הקבוצה החתימה את מאיר כהן לעונה לנוספת ובמקביל מנהלת מו"מ עם ליאור אסולין. צילום: אתר "בסט בול"

בהפועל עפולה מעוניינים לחזק את החוליה הקדמית לקראת העונה הבאה. קשר קדמי, יליד קוסובו (מחוז אוטונומי ברפובליקה של סרביה), העונה לשם בסי איסמלג', הוצע לקבוצה והוא עשוי להגיע למבחנים לקראת העונה הבאה.

בסי בן ה-22 הינו קשר קדמי, שנחשב לאחד הכישרונות העולים בקוסובו. הוא הוצע לקבוצה עוד בשלהי העונה שעברה, אבל בסופו של דבר הוא לא הגיע למבחנים בגלל שלא הצליחו להשיג לו אשרת כניסה לארץ. וכעת כאמור, הקבוצה שוב מגלה בו עניין ובקרוב היא צפויה להגיש עבורו בקשה לויזה במשרד הפנים.

היו"ר דני אסולין התייחס לסוגיית הזרים לקראת העונה הבאה ואמר: "באופן אישי אני לא בעד להביא שחקנים זרים חדשים, כי גם לוקח להם זמן להתאקלם וגם לא תמיד יודעים מה נקבל מהם. אני חושב שעדיף להביא שחקנים זרים שכבר שיחקו בארץ ומכירים את היכולות שלהם".

בינתיים הקבוצה החתימה את השוער הוותיק מאיר כהן (43) לעונה נוספת וכמו כן, הקבוצה מנהלת מו"מ עם החלוץ הוותיק ליאור אסולין (34), בעל עבר בקבוצות ליגת על רבות.