עפולה: דגלי פלסטין בהפגנה מול מרכז רפואי "העמק"

מטרת ההפגנה: להביע תמיכה והזדהות עם העציר המנהלי – העיתונאי הפלסטיני מוחמד אל-קיק. המפגינים נשאו שלטי תמיכה והזדהות בעיתונאי ובמקום גם התנוסס דגל פלסטין

עשרות מפגינים מהמגזר הערבי התכנסו היום אחר הצהריים בסמוך למרכז הרפואי העמק בעפולה במטרה להפגין תמיכה והזדהות עם העציר המנהלי – העיתונאי הפלסטיני מוחמד אל-קיק. המפגינים נשאו שלטי תמיכה והזדהות ובמקום גם התנוסס דגל פלסטין.

אל קיק שובת רעב כבר מזה כחמישים יום. בין המפגינים נמנו גם חברי כנסת ערביים ובהם חנין זועבי. המפגינים קראו קריאות לשחרר את אבו קיק לאלתר ובמקביל להפסיק מיד להזין אות בכפייה. העיתונאי מאושפז בבית החולים העמק. עצרת המחאה אורגנה בידי ועד החירות של ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל, חברי כנסת ערביים ועוד.

המפגינים קראו קריאות תמיכה בעציר המנהלי קק ששובת רעב והניפו דגל פלסטין
המפגינים קראו קריאות תמיכה בעציר המנהלי קק ששובת רעב והניפו דגל פלסטין

במקום נכחו לצד המפגינים גם צוותי תקשורת וטלוויזיה וכן כוחות משטרה. במשטרה ציינו כי התנועה במקום התנהלה כסדרה ולא בוצעה כל חסימה.

תושב רובע יזרעאל אמר ל"עמקניוז": "ברור לי שאנחנו במדינה דמוקרטית ומותר להביע מחאות, אבל עדיין לא ברור לי למה אפשרו לאותם אנשים להפגין פה בעפולה, עיר כל כך רגישה. אותם מפגינים יכולים להפגין במקומות בהם הם מתגוררים".

 

 

 

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|