עפולה: העירייה תכשיר עשרות מקומות חנייה נוספים

לאור מצוקת החנייה ממנה סובלים תושבי עפולה בשנים האחרונות אותרו 34 מוקדים ברחבי העיר בהם יצומצמו חניות "אדום לבן" ובמקומם יוספו מקומות חנייה מוסדרים לטובת התושבים

בשורה משמחת לתושבי עפולה: בעקבות מצוקת החנייה הפוקדת את עפולה בשנים האחרונות ופניות רבות של תושבים, הנחה ראש העיר אבי אלקבץ את מנכ"ל העירייה שלום שלמה לבחון מוקדים נוספים ברחבי העיר בהם ניתן להוסיף מקומות חנייה. בסיור שנערך לאחרונה בהשתתפות מנכ"ל העירייה שלום שלמה, מהנדס הכבישים דני שמואל ומנהל חזות העיר יהורם כהן אותרו לא פחות מ-34 מוקדים שנצבעו בשנים האחרונות בצבעי אדום-לבן האוסרים חניית כל סוגי הרכבים, לעיתים ללא אישור וועדת תיאום תנועה, ואפשר לצמצמם לטובת מקומות חנייה חדשים, כל זאת על פי הנהלים כמובן.
בין המוקדים בהם יוספו מקומות חנייה נוספים במקומות שונים המאפשרים זאת לאורך הרחוב אפשר לציין את רחוב הבנים, וולפסון, שרת, נורדאו, קירשטיין, דרור, העלייה, הולנד, אורנים, צפצפות, האתרוג ובסך הכל תוסיף הרשות המקומית למעלה מ-100 מקומות חנייה נוספים ברחבי העיר.
במהלך הסיור הנחה המנכ"ל שלמה את מנהל מחלקת חזות העיר לבצע את השינוי באופן מיידי במקומות בהם ניתן לעשות זאת ללא צורך באישור של ועדת תיאום תנועה ולהעביר בקשה מסודרת על כל מוקד הדורש אישור מסודר מהועדה או מהלשכה המשפטית במידת הצורך. כמו כן נקבע כי בקרוב יקיימו המשתתפים סיור במוקדים נוספים וביניהם רחובות בגבעת המורה, עפולה עילית, רובע יזרעאל, שיכון עובדים, שיכון גאולים, רח ירושלים, כורש ועוד. מנכ"ל העירייה, שלום שלמה אמר: "בסיור שקיימנו, מצאנו מוקדים רבים הצבועים ב'אדום לבן' שלא לצורך ושנבצעו ללא בחינת וועדת תיאום תנועה ואותם אנו מתכוונים להפוך לחניות מוסדות לטובת התושבים".