עפולה: העבודות להקמת הפארק בשכונת "לב העמק" לפני סיום

בעיריית עפולה השקיעו כ-7 מיליון שקלים בהקמת פארק שכונתי מפואר שיחצה את השכונה מקצה לקצה ויכלול כעשרה מתחמי משחקים שונים, ספסלי ישיבה ומדשאות רחבות ידיים.

מיד עם היבחרו של ראש העיר אבי אלקבץ לתפקיד ראש העיר לפני כשנתיים וחצי, הצהיר אלקבץ כי אחד הפרויקטים החברתיים החשובים ביותר במהלך הקדנציה הקרובה היא הקמת הפארק השכונתי של השכונה החדשה 'לב העמק' (C1).
כידוע, שכונת "לב העמק" שהוקמה לפני מספר שנים אוכלסה עד כה בכ-400 יחידות דיור בלבד ובסיום הקמתה היא עתידה לאכלס כ-2,000 יחידות דיור. נציגי עיריית עפולה נועדו לאורך כל התקופה ובמיוחד בשנה האחרונה עם נציגי השכונה כדי לאתר את הצרכים המיידים מהם עלה כי שני הפרויקטים הכי חשובים עבור התושבים הם גן שעשועים לילדים ובית כנסת לציבור המתפללים בשכונה.
ראש העיר אבי אלקבץ גייס תקציבים והודיע כי בחול המועד פסח תפתח העירייה את הפארק העירוני שיכלול כעשרה מתחמי משחק הכוללים מגרש כדורגל מיני-פיץ', מתחם כושר, מתחם נינג'ה למבוגרים, מתחם נינג'ה לילדים ונוער, מתחם משחקי ספורט להורים וילדים, סקייט-פארק, שני גני שעשועים לילדים רחבי ידיים וכן הפתעה ברוח תרבות הסלפי. כל המתחמים נבנו לפי תו האיכות הגבוה והבטוח ביותר והן יתחמו במתחמי דשא רחבי ידיים, ספסלים ונגישות למוגבלים. כמו כן נפתח בימים אלה בית כנסת נוסף לקהילת "לב העמק" במתחם מינהלת השכונה. טקס קביעת המזוזה נקבע יום רביעי הקרוב בשעה 17:30. 

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|