עפולה: המתחסנים הראשונים נגד נגיף הקורונה הגיעו להתחסן ב"עומר"

בין המתחסנים היה גם טל אברהמי, תושב עפולה בן 74. לאחר שחוסן אמר אברהמי: "אני מרגיש מצוין, זה היה מהיר מאוד, לא הרגשתי כאב כזה או אחר"

מבצע החיסונים "לתת כתף" נגד נגיף הקורונה יצא לדרך היום, החל משעות הבוקר. בשלב זה ניתנים בישראל החיסונים של חברת התרופות "פייזר" שקיבלו, בין היתר, את אישור ה-FDA, מנהל המזון והתרופות האמריקאי.
בתיאום עם משרד הבריאות החיסונים ניתנו בראשית השבוע לעובדי מערכת הבריאות ועל פי תעדוף של קבוצות סיכון כאלה ואחרות ובהם בני 60 ומעלה.
אחד המתחמים המרכזים בעמק נפתח ביום שני במרפאת עומר של שרותי בריאות כללית בעפולה. במתחם השוקק והאופטימי, יש לציין, החלו להגיע בזה אחר זה המחוסנים שהגיעו לאחר שקיבלו הזמנה ומועד לחיסון נגד הנגיף.
בחדרים המתינו למתחסנים האחיות ולאחר התהליך המחוסנים הטריים פנו לבתיהם בחיוך ועם המון אופטימיות בנוגע לעתיד.
בין המתחסנים היה גם טל אברהמי, תושב עפולה בן 74. לאחר שחוסן אמר אברהמי: "אני מרגיש מצוין, זה היה מהיר מאוד, לא הרגשתי כאב כזה או אחר"
בתום החיסון הוא גם קיבל הסבר מפורט מהאחות שושי אלטר והזמנה לתור לקבלת מנת החיסון הנוספת.
במתחם ביקר גם ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ ועובד נור, ראש המועצה האזורית גלבוע.
מנהל כללית מחוז צפון, ד"ר מרדכי דיין, היה ראשון המתחסנים וקרא לציבור בני ה – 60+ להגיע ולהתחסן.
״הבוקר החל מבצע חיסוני הקורונה. זו שנה מאתגרת עוברת על כולנו וקבלת החיסון היא בשורה משמחת. אנו מקווים שנוכל לחזור לשגרה במהירות. במהלך השבוע, אנו נגדיל את מספר המתחמים ונמשיך לחסן.
אנחנו מזמינים אתכם להתחסן למען בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם. לאחר קבלת החיסון יש להמשיך ולשמור על כל ההנחיות: עטית מסכה, ריחוק והיגיינת ידיים. אנחנו מאחלים רק בריאות".
גם במרכז במרכז הרפואי העמק בעפולה מקבוצת כללית החל בשעה 14:00 מבצע החיסונים לאנשי הסגל. ראשון התחסן ד"ר זיו רוזנבוים, מנהל המרכז הרפואי העמק, ואחריו התחסנה ד"ר ביביאנה חזן, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות. אגב, השבוע צפויים להתחסן 1000 אנשי צוות מהמרכז הרפואי העמק.