עפולה: הכניסה לפארק העירוני בחודשי הקיץ תתאפשר עם צמיד

רשת המתנ"סים שחקים תנהל את הפארק העירוני בעפולה – שיופעל כשלוחה נוספת של הרשת. הכניסה לפארק תתאפשר לתושבי עפולה, מבוגרים, בהצגת תעודת זהות ללא עלות וילדים מגיל 3 גיל 18, ברכישת צמיד בעלות חד פעמית של 10 ש"ח

רשת המתנ"סים "שחקים" אמונה על מגוון פעילויות ושלוחות בעיר כגון בית אשכול, בית ויצו, בית פוזנק ועשרות מיזמים קהילתיים הפועלים ברחבי העיר. לכל אלו מתווסף בימים אלו גם ניהולו של הפארק העירוני המאפשר לרשת להפעיל מגוון גדול של אירועים ופעילויות ספורט , תרבות ופנאי לתושבי עפולה.
במהלך חודשי הקיץ, בחופש הגדול, יוכלו תושבי עפולה ליהנות ממגוון אירועי פנאי, קהילה, ספורט ותרבות לכל המשפחה שיופעלו על ידי הרשת. בין מגוון האירועים ניתן יהיה ליהנות מטורנירים ותחרויות, קבלות שבת, מופעים, מפגשים לכל המשפחה, ערבי סרטים, סדנאות לילדים, מתנפחים, מתחם ה"חי פארק", קיר טיפוס ועוד.
הכניסה לפארק תתאפשר לתושבי עפולה, מבוגרים, בהצגת תעודת זהות ללא עלות וילדים מגיל 3 גיל 18, ברכישת צמיד בעלות חד פעמית של 10 ש"ח שתאפשר ליהנות לאורך החופש מהפעילויות המושקעות בהפקת הרשת. את הצמידים ניתן יהיה לרכוש בפארק העירוני בשעות שיקבעו מראש על ידי הרשת. בימי שישי הפארק יהיה פתוח לכלל הציבור.
"זו בשורה נהדרת," אומרים אלי מלול יו"ר הדירקטוריון ודניאל בן, מנכ"ל רשת "שחקים", "בשנים האחרונות הרשת מפעילה המון אירועים לתושבי העיר בתחומים פנאי, קהילה ותרבות במוקדים שונים. הפארק העירוני הוא פנינה עירונית ייחודית והוא מהווה נקודת חיזוק נוספת לפעילות המדהימה שמתבצעת ואין ספק שכעת נוכל לפעול בזירה מרכזית ולהנגיש את שלל הפעילויות לכל תושבי העיר, אנחנו מזמינים את כל תושבי עפולה להגיע".

העמק: שירות חדש וייחודי בצפון לטיפול בגידולים שפירים בבלוטת התריס

|

יום ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן יוצא לדרך בנוף הגליל

|