היסטוריה: החלה בנייתו של בית ספר "אוהל מאיר" החדש בעפולה

בית הספר הכי וותיק בעפולה "אוהל מאיר", שנבנה לפני למעלה מ-90 שנה ונהרס לפני מספר חודשים יהפוך לבית ספר חדש, מתקדם ומודרני שנבנה על שרידיו של בית הספר הוותיק. צילום: דוברות עיריית עפולה

בשורה משמחת לציבור הדתי-לאומי בעפולה: בדיוק עם פתיחת שנת הלימודים תשמ"ב שצוינה השבוע החלה בנייתו של בית ספר חדש נוסף בעפולה – 'אוהל מאיר' החדש. בית הספר החדש יוקם על חורבותיו של 'אוהל מאיר' הישן שהיה בית הספר הראשון שהוקם בעפולה לפני למעלה מ-90 שנה תחת השם "מזרחי" ובו למדו כל תלמידי עפולה, חילוניים, דתיים, וותיקים ועולים חדשים כאחד. כזכור, לפני מספר חודשים בצעד היסטורי עלו על השטח דחפורים והרסו את המבנה הישן. במקביל הועברו תלמידי בית הספר באופן זמני לבית ספר "יהודה" שמשמש כ"אכסניה" עד להשלמת הקמת בית הספר החדש שקידוחיו החלו השבוע שיכלול 12 כיתות חדשות ומרחבי למידה ומשחק חדשניים ויהיה מוכן בשנת הלימודים הבאה.

ראש העיר וממלא מקומו חביב פרץ מחזיק תיק החינוך הממלכתי דתי
ראש העיר וממלא מקומו חביב פרץ מחזיק תיק החינוך הממלכתי דתי

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הממלכתי-דתי, חביב פרץ, אמר: "'אוהל מאיר' הינו בין בתי הספר הוותיקים בעיר, בו למדו לא מעט מילדי העיר. אני נרגש לקראת תחילת בנייתו של בית הספר החדש. אני מבקש להודות לראש העיר, אבי אלקבץ אשר מוביל את מהפכת הבינוי במוסדות החינוך בעיר במסגרתה נבנו, נבנים וייבנו עשרות גני ילדים ובתי ספר חדשים כך שבסיומו של התהליך תתהדר העיר עפולה במוסדות חינוך חדשים ומתקדמים".