עפולה: "היה לנו חשוב להחתים קודם כל ישראלים טובים"

אחרי שצירפה את איגור סימין, הקבוצה של רועי פרל החתימה גם את זיו בן צבי ונועם מטלון, שהצטיינו בעונה החולפת במגדל העמק והיו מבוקשים בגלבוע גליל. היו"ר יוסי מלכה: "זרים יש בשפע, אבל ישראלים טובים חסרים בליגה הזו"

בזמן שמרבית קבוצות הליגה הלאומית עדיין רדומות, ההכנות לעונה הבאה בהפועל עפולה כבר בעיצומן, ובשלב יחסית מוקדם של עונת המלפפונים המועדון ביצע שלוש החתמות משמעותיות.

נכון לעכשיו הקבוצה החתימה את הפורוורד איגור סימין, ששיחק בברק נתניה. מדובר בשחקן רב גוני שמביא איתו הרבה קשיחות וניסיון, הן בצד ההגנתי והן בצד ההתקפי. במקביל, הקבוצה החתימה שני ישראלים מוכשרים שהיו מבוקשים גם ביריבה המרה מעבר לכביש גלבוע גליל. הראשון הוא הרכז המוכשר של הפועל מגדל העמק בשלוש השנים האחרונות, זיו בן צבי, שזכה בתואר "פריצת העונה" של איגוד הכדורסל.
השחקן הנוסף שהצטרף לעפולה הוא השוטינג גארד המוכשר נועם מטלון, שבעבר שיחק בבירת העמק ובעונה האחרונה היה בורג מרכזי בהצלחה של מגדל העמק.

היו"ר יוסי מלכה אמר: "אנחנו כנראה נביא עוד שני זרים בעמדות של הגבוהים ועוד איזה ילד צעיר שיעלה מהספסל. לדעתי אין מספיק שחקנים ישראלים טובים בליגה הזו ולכן היה לנו חשוב מאוד להחתים את מטלון ובן צבי. שחקנים זרים יש בשפע. גם אם לא פגענו במישהו אז אפשר להחליף. לגבי ישראלים זה בעיה רצינית יותר כי אם לא פגעת בישראלי אז אין לך כל כך במי להחליף".