עפולה: החל גיוס מתנדבים למיזם "עיר נקייה"

עשרות מתנדבים כבר הצטרפו למיזם החדש שאימצה עיריית עפולה תחת השם "עיר נקייה" שמטרתו לשמור על נושא השמירה על איכות הסביבה והניקיון בראש סדר העדיפויות בעיר. צילום: עיריית עפולה

פרויקט "עיר נקיה" תופסת תאוצה בעפולה: המיזם שמוביל תושב העיר מיכאל מילבסקי נציג קרן "תמיכה וסיוע לישראל" שאומץ על ידי עיריית עפולה הצליח לגייס תוך מספר ימים עשרות מתנדבים ומתנדבות בגילאים שונים שכבר קיימו "מבצע" ראשון.
במסגרת המבצע ניקו המתנדבים מספר אזורים בעפולה בשיתוף עם מנהל אגף שפ"ע ומנהלת מחלקת הקליטה אינה אוקון שמקדמת את הנושא בחודשים האחרונים וזאת בהמשך להנחייתו וברכתו של ראש העיר אבי אלקבץ למיזם.
לדברי היוזמים מטרת המיזם אמורה לשמור על הנושא בראש סדר העדיפויות בעיר ולעלות את הנושא לתודעת יותר ויותר תושבים בציבור במטרה לטפח ולגרום לשמירה על הסביבה וניקון במרחב הציבורי בקרב אוכלוסיות שונות בעיר. בהמשך מתכננים היוזמים פעילות משותפת גם עם מנהל החינוך ובתי הספר וכן הרחבת המיזם לכיוונים נוספים ויצירת קבוצות מתנדבים כגון "סיירת עיר נקיה", "סיירת נוער ירוק" ועוד. אחד ממובילי המיזם מטעם הרשות הוא גנדי קיפניס שאמר: "מדובר במיזם מבורך שעיריית עפולה אימצה שכבר הצליח לגייס אליו מתנדבים וכולנו תקווה שעוד ועוד מתנדבים מכל חלקי וגווני האוכלוסייה יצטרפו לפרויקט בהמשך".

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|