עפולה: החלה סלילת כביש עוקף 65

עלות הפרויקט כ- 150 מיליון שקלים, הכביש יחל מצומת מעונות הסטודנטים בעפולה ועד לצמות אלון תבור. יפחית את עומס התעבורה מהכבישים התוך עירוניים של העיר. צילום: דוברות עיריית עפולה

הסוף לפקקים: פרויקט סלילת כביש עוקף 65 יצא לאחרונה לדרך ומדובר בצעד היסטורי שיוציא למעשה את התנועה של כביש 65 מתוך עפולה ובכך עתיד לצמצמם משמעותית את הפקקים היומיים בצומת מעונות הסטודנטים, צומת הקאנטרי קלאב, ושדרות רבין (ציר מרכז רפואי 'העמק') וכן הפחתת העומס התעבורתי מהכבישים התוך עירוניים.
יש לציין כי לאחרונה התקיימה פגישה בלשכתו של ראש העיר אבי אלקבץ יחד עם מהנדסי הפרויקט ומנהל העבודה מטעם חברת נתיבי ישראל האמונה על הביצוע מטעם משרד התחבורה. במהלך הפגישה הציגו המהנדסים לאלקבץ את התוואי של הכביש וכיצד הוא עתיד להפחית את העומס התעבורתי מהכבישים התוך עירוניים ובראשם שדרות רבין מצומת הקאנטרי קלאב, דרך מרכז רפואי ה'העמק' ועד לצומת עפולה עילית-גבעת המורה והיציאה הצפונית לטבריה ועל ידי כך לצמצמם את הפקקים מהם סבלו מדי יום תושבי העיר.
עלות בניית הכביש שיהיה דו מסלולי לשני כיוונים באורך של 6.5 ק"מ הינה 150 מיליון שקלים והוא עתיד להיפתח לתנועת רכבים בעוד כשנתיים. ראש העיר אבי אלקבץ שקיים השבוע סיור בתוואי הכביש החדש, התייחס לתחילת העבודות ואמר: "המשמעות למהלך זה עבור תושבי עפולה הינה הקלה תחבורתית, הוצאת תעבורה כבדה מתוך כבישי העיר, הפחתת הפקקים וכן נגישות תחבורתית מהירה ונוחה יותר לכיוון צפון והמרכז".