עפולה: החלה מכירת המנויים לעונת התאטרון

וגם מנויי התיאטרון לשנת 2021-22 שכללה 13 הצגות של התיאטראות המובילים בישראל הסתיימה בהצלחה ובימים אלה נפתחה מכירת המנויים לעונה הנוכחית. צילום: דוברות עירית עפולה

אלפי חובבי תאטרון ותרבות מעפולה והסביבה ביקרו בשנה החולפת בהיכל התרבות העירוני בעפולה שם צפו באחת מ-13 הצגות תאטרון של תיאטראות רפרטואריים וביניהם הבימה, בית לסין, תיאטרון החאן, תיאטרון באר שבע, הקאמרי, תיאטרון עברי ותיאטרון חיפה.
בהצגות שעלו לאורך העונה שיחקו למעלה מ-200 שחקני התאטרון הטובים בישראל שהופיעו בשרשרת הצגות ומחזות שנפתחו במחזה "אור" אודות סיפור חייה של שושנה דמארי, המשיכו בהצגות נוספות כגון "סלאח שבתי", "סינית אני מדברת אליך", "בעלת הבית", "ארבע אימהות", מופעי מחול ומוסיקה, הצגות הילדים והסתיימו בקומדיה המצליחה "הקומיקאים" עם ענקי הבידור מוני מושונוב ושלמה בראבא.
מנהל אגף התרבות, יניב בוגנים, אמר: "במאמצים משותפים ובתמיכת ראש העיר פתחנו את עונת המנויים החולפת למרות מגבלות הקורונה והצלחנו לסיים עונה מוצלחת במיוחד. פנינו לעונה חדשה ובימים אלה פתחנו את ההרשמה לעונת המנויים החדשה, הציבור מוזמן ליהנות מכל התרבות במקום אחד".
באגף התרבות של עיריית עפולה ציינו כי בימים אלה החלה מכירת המנויים לעונת התאטרון הנוכחית שתכלול אף היא הצגות ומחזות של התאטראות המובילים בישראל. פרטים על ההצגות ורכישת מנוי שנתי ניתן לקבל ולרכוש באמצעות שירות הלקוחות בהיכל התרבות,
בטלפון: 04-6595797, כמו גם בפניות באמצעות האימייל: heichal@afula.muni.il