עפולה: הזכייה בפיס הסתיימה בשוד אכזרי

בן 62 המוכר כנכה הגיע לחגוג זכייה בפייס בשוק העירוני בעפולה והפך קורבן לשוד אלים מצד גבר ואישה שהתרועעו עמו. השבוע הוגש כנגדם כתב אישום בגין שוד בנסיבות מחמירות

נכה המוכר על ידי הביטוח הלאומי המתגורר בעפולה, חגג לפני כחודש בדיוק זכייה בפיס, אך לא שיער כי החגיגה תסתיים בתקיפה אכזרית, כך על פי כתב אישום שהגישה פרקליטות מחוז צפון.
ב-1ט לאוגוסט, בשעת לילה מאוחרת ישב הקורבן במסעדה בשוק העירוני הישן בעפולה. הנאשם בתקיפה ורעייתו התיישבו לידו, שוחחו איתו במהלך הערב ושתו עמו אלכוהול. לאחר כשעתיים, סמוך לחצות הלילה, קם הקורבן מהמקום, כאשר הנאשם מלווה אותו אל מחוץ למסעדה ואוחז בידו. רעייתו של הנאשם יצאה גם היא מהמסעדה בעקבות שניהם. לאחר שיצאו מהמסעדה, חבק הנאשם את המתלונן והובילו לסמטה הסמוכה למקום. לאחר מספר שניות הוא דחק את המותקף לקיר, חיטט בכיסיו, לקח בכוח את מכשירו הסלולרי שלו והשליכו לאחור. רעייתו של הנאשם, אשר עמדה בקרבת מקום והייתה עדה למתרחש, לקחה מהרצפה את מכשירו הסלולרי של הקורבן ההמום והלכה מן המקום.
מכתב האישום עולה כי הנאשם המשיך לכרוך את זרועו סביב צווארו של הקורבן, הצמידו אל הקיר והחל להכותו באגרופים רבים ובבעיטות עד אשר זה נפל לרצפה. בעוד המותקף שכוב על הרצפה, מבלי יכולת לזוז, גנב הנאשם מכיסי מכנסיו של המתלונן כסף מזומן בסך של


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


14,770 שקלים, סכום הכולל 10,000 שקלים בהם זכה באותו היום במפעל הפיס; 4170 שקלים אותם משך באותו היום המתלונן מהבנק לאחר שקיבל את קצבת הנכות מביטוח לאומי וסכום כסף מזומן נוסף של 600 שקלים אשר היה מצוי בתוך תעודת הזהות של המתלונן.
כתוצאה ממעשיו של הנאשם, עפו מתוך הפה של הקורבן שיניו התותבות העליונות, הגשר הקבוע בשיניו התחתונות נשבר ובשל כך עפו גם שיניו התותבות התחתונות. בנוסף, נגרמו למותקף חבלות באזור הפנים, חתך באף, המטומות בעיניים, שפשופים וחתך קל באורך 1 ס"מ בצוואר.
בכתב האישום נכתב כי במעשיו המתוארים לעיל, גנב הנאשם מהמתלונן בצוותא עם רעייתו מכשיר סלולרי מסוג סמסונג גלקסי 6 וסכום כסף כולל של 14,770 ש"ח זאת תוך שימוש באלימות כלפי גופו של המתלונן ופציעתו על מנת להשיג הרכוש הגנוב ולמנוע התנגדותו. הוראת החיקוק לפיה מואשם הנאשם: שוד בנסיבות מחמירות.

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|