עפולה: הושקה תערוכת צילום של תלמיד בן 16

יהודה בלוך למד כל חייו במסגרת לימוד ביתי שם גילה את חיבתו לצילום. השנה הצטרף למסגרת של 'קידום נוער' העירוני בעפולה ובמסגרת לימודיו העלה תערוכת ביכורים מרגשת בהיכל התרבות העירוני

לא הרבה צלמים ואמנים יכולים לרשום ברזומה שלהם הפקת תערוכה בגיל 16. החל מהשבוע יכול יהודה בלוך תלמיד בן ה-16 מעפולה לעשות זאת לאחר שהשיק במסגרת לימודיו ב"קידום נוער" בעפולה תערוכת ביכורים בהיכל התרבות העירוני אל השקתה הגיעו עשרות אורחים ובראשם ראש העיר אבי אלקבץ.
בלוך, שעבר להתגורר בעפולה יחד עם משפחתו החל ללמוד בשנה האחרונה במסגרת "קידום נוער" לאחר שרוב חייו למד במסגרת של "חינוך ביתי" שם נחשף לנושאי לימוד שונים וביניהם צילום.
בגיל 13 קיבל מאביו לראשונה מכשיר סלולארי שם התנסה לראשונה בצילום סלולארי בעקבות תחביב דומה שפיתח אביו. אט אט החל לצוף הכישרון של בלוך הצעיר שרכש מצלמה מקצועית והחל לצלם תחומים שונים כגון צילומי טבע, פורטרטים, ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאחר שבשנה האחרונה צבר צילומים רבים החליטה מנהלת קידום נוער, יהודית פרץ, לסייע לבלוך הצעיר להשיק תערוכה שבה יציג את יצירותיו לכל וביניהם את תמונה הייחודית של נורה מרוסקת שנבחרה להוביל את הקמפיין העירוני לציון המאבק נגד אלימות נשים שצוינה בחודש שעבר ברחבי העולם. ואכן, לפני כשבוע הושקה התערוכה בהשתתפות של עשרות בני משפחה וחברים ואפילו ראש העיר אבי אלקבץ שהגיע לפתיחה וזכה לליווי אישי מהצלם המוכשר שהסביר לאלקבץ על יצירותיו.
בהמשך הודה בלוך הצעיר להוריו על העזרה, למנהלת פרץ ולראש העיר אלקבץ על הפרגון והזמין את הציבור לבקר בתערוכה.

 

הצלם יהודה בלוך מציג לראש העיר את הצילום שנבחר להוביל את הקמפיין למאבק באלימות נגד נשים