עפולה: הוקרה לעשרות ווטרנים בעיר לציון היצחון בעלות הברית על הנאצים

במסגרת פעולות ההוקרה לווטרנים ברחבי הארץ: פרויקט תיעוד סיפורים ע"י חניכי תנועת הנוער "הנוער העובד והלומד", הנחת זרים באנדרטאות בשם הווטרנים או יחד איתם, וטקס וירטואלי תנועתי הכולל עדות עם אברהם גרינזייד, יו"ר ברית ותיקי מלה"ע השנייה. חילקו מתנות למעל ל – 30 ווטרנים תושבי העיר. צילום:

ביום שבת, מלאו 75 שנה לניצחון של בעלות הברית על גרמניה הנאצית. גם בתקופה זו של ריחוק חברתי, יזמו בתנועת הנוער העובד והלומד פעולות להנצחת סיפורי הגבורה של הווטרנים: השתתפות בצעדת הווטרנים המצומצמת, חלוקת מדליות הוקרה לווטרנים ברחבי הארץ, פרויקט תיעוד סיפורים ע"י החניכים, הנחת זרים באנדרטאות בשם הווטרנים או יחד איתם, וטקס וירטואלי תנועתי הכולל עדות עם אברהם גרינזייד, יו"ר ברית ותיקי מלה"ע השנייה.
רחלי כחלון, רכזת הנוער העובד והלומד בעפולה: "יצאנו להתנדב, חברי הנוער העובד והלומד בעפולה בשיתוף עם מחלקת הקליטה, במבצע חלוקה שי לווטרנים. במהלך המבצע חילקנו מתנות למעל ל – 30 ווטרנים תושבי העיר. המפגש עם הווטרנים היה מרגש מאוד – שמענו את הסיפורים שסיפרו הווטרנים והתרגשו מהאומץ של הלוחמים והרצון לסיים את המלחמה ולשחרר את היהודים. הווטרנים מצידם התרגשו שבני הנוער זוכרים מוכרים להם תודה על האומץ שלהם. נמשיך לזכור ולהוקיר את הווטרנים ואת סיפורי הגבורה שלהם עוד שנים רבות – מגיע להם את כל הטוב שבעולם, הם הגיבורים שלנו."