עפולה: הוקם חניון ציבורי נוסף במרכז העיר

החניון הוקם על חורבותיה של התחנה המרכזית הישנה ויכלול בשלב הראשון כ-150 מקומות חנייה. אלה יתווספו למאות חניות נוספות שהכשירה העירייה בשנה האחרונה. צילום: דוברות עיריית עפולה

בשורה משמחת לתושבי עפולה: תושבי בירת העמק ואורחיה המבקרים בה על בסיס קבוע ומתקשים לאתר חנייה במרכז העיר ישמחו לשמוע כי לאחרונה הוכשר חניון ציבורי ענק נוסף במרכז העיר, בין התחנה המרכזית החדשה לשוק הישן, במקום שעליו שכנה בעבר התחנה המרכזית הישנה של עפולה.
החניון החדש יכלול כ-150 מקומות חנייה בשלב הראשון והוא צפוי לתת פתרון למשתמשי התחנה המרכזית החדשה ויפתור את מצוקת החניה של אזור התעשייה והשוק הישן שפורח בימים אלה ומשווע למקומות חנייה עבור המבלים. בעתיד אמור החניון להכפיל את הקיבולת שלו לאחר שגם המבנים הישנים בחלק המערבי של התחנה המרכזית ההיסטורית ייהרסו.
חניון נוסף שעתיד להתרחב לא הרחק משם הוא "חניון היונה", בציר שבין רחוב שפרינצק לבין פארק הרכבת, שבו נסלל בימים אלה רחוב ריכארד קאופמן ובצידיו יוכשרו מקומות חנייה רבים נוספים.
יש לציין כי חניות אלה מתווספות למאות חניות נוספות שהוכשרו במרכז העיר וביניהם חניון ללא תשלום בקצה שדרות ארלוזורוב, שטחים פרטיים שהוכשרו לחניונים זמניים קטנים.
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "כפי שסוכם עם הריסת התחנה הישנה, במקום הוקם חניון ציבורי ובו מקומות חנייה נוספים ונגישים לטובת תושבי העיר ובאיה במטרה להקל על מצוקת החנייה במרכז העיר".