עפולה: הועדה לקידום מעמד הילד חזרה להתכנס

חבר המועצה איתי כהן מונה ליו"ר הוועדה לקידום מעמד הילד וכינס אותה לישיבה חגיגית במעמד ראש העיר, חברי מועצה, אנשי מקצוע ונציגי ציבור רבים.

לחדש ימיה כקדם: שנים ארוכות לאחר שהוחלט לבטל את הוועדה לקידום מעמד הילד בעיריית עפולה ולאחד את פעילותה עם וועדת החינוך, החליט ראש העיר אבי אלקבץ שבעידן של רשתות חברתיות, מגפת הקורונה, ובחינה מדוקדקת לצרכיו הפדגוגיים והחברתיים של הפרט, הנושא חשוב ויש לחדש את פעילותה.
ראש העיר מינה את חבר המועצה איתי כהן ליו"ר הוועדה שכינס השבוע ישיבה חגיגית ראשונה בה השתתפו חברים רבים ובראשם ראש העיר אלקבץ שפתח את הישיבה בברכות ואיחל הצלחה ליו"ר ולחבריה.
בישיבה התארחה מפקחת מטעם משרד החינוך בנושא זכויות הילד טובה בן ארי שתלווה את הוועדה בפן המקצועי. עוד השתתפו בישיבה חברות המועצה קרן קנדרו אלקריף ובתיה אדרי, מבקרת העירייה רו"ח עינב פרץ, מנהלת אגף רווחה סיגל בניאס, תובעת העירייה עו"ד אורלי חקוקי שייצגה את הייעוץ המשפטי של העירייה, מנהל היחידה לביטחון קהילתי עומר לב, שיטור עירוני ופיקוח, עובדים סוציאליים, מנהלי בתי ספר, תלמידים ונציגי ציבור.
במהלך הישיבה בישר היו"ר כהן כי בליבת העשייה של הוועדה יעמדו מספר נושאים שהוא רוצה להתמקד בהם ובראשם נושא הרשתות החברתיות והשלכותיו על הילדים ובני הנוער כגון אלימות ברשת, חרמות, הטרדות מיניות ועוד, נושא בריאותם של תלמידים אלרגניים במוסדות החינוך בעיר, זכויות וצרכים של ילדים עם צרכים מיוחדים ועוד.
יו"ר הוועדה איתי כהן אמר: "אני מברך על הזכות שניתנה לי להוביל ועדה חשובה זו. שמחתי לראות את כל הנוכחים ובראשם ראש העיר לו אני מבקש להודות על האמון. כחבר מועצת העיר אמשיך לדאוג ולקדם נושאים אלו לרווחת תושבי העיר עפולה".

"המסע אליו יצאנו הפגיש אותנו עם אנשים מדהימים"

|

בפעם התשיעית: תלמידי ויצו ניר העמק הובילו את "יום ללא רעב"

|