עפולה: הבית החדש של אגף הרווחה

אגף הרווחה של עיריית עפולה מתרחב ומספר מחלקות באגף יעברו למשרדים חדשים ומרווחים בקניון העמקים. מנכ"ל העירייה, שלום שלמה: "הגיעה העת שעובדי האגף ולקוחותיו ייהנו ממקום ראוי לעבוד ולקבל שירות. צילום: דוברות עיריית עפולה

לאחר שנים רבות במבנה שהיה צר מלהכיל את העובדים מה שהקשה עליהם להעניק שירותים מקצועיים באווירה נאותה, יתרחבו בקרוב המשרדים של אגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית עפולה במבנה חדש ומרווח בקניון העמקים מיד לאחר חגי תשרי.
כידוע, בשנים האחרונות התלוננו עובדי האגף על קושי לתת שירות ראוי ודיסקרטי ללקוחות שמצדם התלוננו לא פעם על אי נוחות וצפיפות בהמתנה לקבלת שירות במבנה הישן ברחוב הרב לוין. בעיריית עפולה חיפשו פתרון לנושא בחודשים האחרונים והחליטו לפתור שתי בעיות באחת, להעביר את הוועדה המקומית לתכנון ובנייה שמשרדיה ישבו במקום לפני כן אל בית העירייה המרכזי ולאחד אותם עם שאר מחלקות אגף ההנדסה ובכך להקל על עובדי האגף וכאמור, להעביר שלוש מחלקות של אגף הרווחה למשרדים החדשים בקניון העמקים. בעקבות המעבר המליצו בעירייה לתושבים לברר את זמני קבלת קהל במשרדים החדשים מיד עם סיום החגים.
מנהלת אגף הרווחה, סיגל בניאס, אמרה לאחר המעבר: "זוהי בשורה גדולה הן לעובדים והן ללקוחות האגף. ראשית אני רוצה להודות לעובדים המסורים והמקצועיים שהעניקו שירותים במשך שנים ארוכות בתנאים לא פשוטים וכן לראש העיר אבי אלקבץ ומנכ"ל העירייה שלום שלמה על ההחלטה להרחיב את משרדי האגף הן לטובת העובדים והן לטובת לקוחות האגף". 

 

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|