עפולה: האם תחנת המשטרה תהפוך למלון בוטיק ומוזיאון?

לאחר שדרוג תל העתיקות בעיר והנגשתו לתיירים מישראל ומכל רחבי העולם והכוונה לחנוך בקרוב את מתחם התחנה והמזרקה המזמרת, בעיריית עפולה סימנו יעד נוסף: העתקת תחנת המשטרה הוותיקה לאזור קריית הממשלה שתוקם בעתיד במתחם תחנת הרכבת והפיכת המבנה הוותיק למוזיאון ולמלון בוטיק שיקי

בחודשים האחרונים מבצעת עיריית עפולה מספר צעדים בדרך להפיכת העיר למרכז תיירותי לתושבי העמק כולו. במסגרת פעילות זו אפשר לציין את השדרה הראשית המוארת בשלל צבעים, את כיכר העצמאות עם הדק והמזרקה הצבעונית, ובחודשים הקרובים יפתחו שתי אטרקציות נוספות: מתחם התחנה, והמזרקה בכיכר פז שאמורה לצאת לדרך בקרוב ולקיים מדי ערב מופע מוסיקה צבע ומים.
במקביל לפעולות אלה פעלה בחודשים האחרונים עיריית עפולה יחד עם רשות העתיקות לשידרוגו והכשרתו של תל העתיקות ברחוב ברכאן במרכז העיר.
בתל נתגלו כבר לפני מספר שנים רבות עדויות על ממצאים היסטוריים ובשנים האחרונות בוצעה חפירה נוספת במקום שחשפה ממצאים נוספים. בחודשים הקרובים תשודרג הגישה לתל העתיקות, יוצבו שלטי מידע אינטראקטיביים ויחולקו למבקרים אוזניות ובהם מידע על התל ועל האזור בשפות שונות.
כל אלה לא נעלמו מעיני יזמים בתחום התיירות שבחנו לאחרונה הקמת מתחם בתי מלון מול נופיו המרהיבים של עמק יזרעאל. כן עומדת על הפרק תכנית להעתיק את תחנת המשטרה הוותיקה לאזור קריית הממשלה באזור תחנת הרכבת והפיכת המבנה הוותיק למוזיאון ולמלון בוטיק שימוקם במרכזה של בירת העמק.

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|