עפולה: דואייב מתכונן לחשיפת ה"כווורת" שלו

הגזרה הפוליטית בעפולה מחממת: דואייב שהצהיר שיתמודד לראשות העיר אומר לעמקניוז: "בקרוב אחשוף את הכוורת שלי בבחירות הקרובות"

הספירה לאחור לקראת הבחירות המוניציפאליות בעפולה מצביעה על קצת יותר מעשרה חודשים – זמן בהחלט טוב ל"התחממות הגזרה הפוליטית". מאחורי הקלעים החלו כבר הלחשושים של אנשי הסתר בנוגע לחיבורים עתידיים של חברי מועצה ודמויות משפיעות בבירת העמק.
בתוך הקלחת הזו פועל גם דוד דואייב, שהכריז לא מכבר על התמודדותו על תפקיד ראש העיר. לדבריו, בעת האחרונה הוא הגביר את פגישותיו עם דמויות מפתח בעיר, מתוך תקווה שיסייעו לו במהלך הקמפיין שיציג בפני התושבים.
"בתקופה האחרונה נפגשתי עם המון אנשים טובים מעפולה שהבטיחו להירתם ולהביע בי תמיכה גלויה", אומר דואייב, "אני בא למערכת הבחירות הזו רענן ועם רצון אמיתי וכן לתרום מהניסיון והיכולות שלי לטובת העיר. אני בטוח בכישורים שלי שיאפשרו לי לקדם את העיר בכל ההיבטים הנדרשים, בין היתר בתחם החינוך. אני שומע מלא מעט אנשים שהגיע הזמן לרענן את השורות. במסגרת הקמפיין, בכוונתי לחשוף כבר בקרוב את החברים שיהוו למעשה את הכוורת שלי בבחירות הקרובות. הם יגיעו ממגוון רחב של סקטורים, כולל אנשי חינוך, רווחה, פיננסים, משפטים וספורט. בחרתי לצאת לדרך עם מגוון אנשים בכדי לתת ביטוי וייצוג לכל האוכלוסיות בעפולה. העיר הזו יקרה וזו לא קלישאה. למרות שיש עוד זמן רב יחסית עד הבחירות אני זוכה לתמיכה גבית רחבה ופידבקים חיוביים מהמון תושבים ואני בטוח שזה רק יתרחב בעתיד ויבוא לידי ביטוי גם ב-30 באוקטובר, בקלפיות בעיר", סיכם דואייב.