עפולה: במקום "שיחה" עם מנהלת ביה"ס – "חתונה" בהפתעה

"חתונה" מרגשת נערכה אמש בבית הספר היסודי בית זאב בעפולה, כאשר תלמידי כיתות א׳ הפתיעו את מורתם האהובה רעות אוחנה, יחד עם בעלה לעתיד עומרי יוספי

אמש נרשם רגע מרגש בבית הספר היסודי בית זאב בעפולה. הנהלת בית הספר, ביחד עם וועד ההורים, והחתן עומרי יוספי, רצו להפתיע את מחנכת כיתות א' וב' רעות אוחנה, שעתידה להתחתן עם בן זוגה בשבוע הבא ביום שלישי באולמי ההינומה.
לכבוד הזוג הצעיר מעפולה נפרש שטיח אדום, הובא צלם מקצועי, והשניים צעדו על השטיח כאשר המורים והילדים הנרגשים בבית הספר מחאו להם כפיים.

בני הזוג שיעמדו מתחת לחופה וקידושין  בשלישי הבא
הכלה שהופתעה רעות אוחנה, ובעלה לעתיד עמרי יוספי שיעמדו מתחת לחופה בשלישי הבא

"הנהלת בית הספר יצאה ביוזמה מבורכת, ורצתה להפתיע את אשתי היקרה שבוע לפני החתונה. רעות בכלל לא ידעה, וחשבה שהיא מגיעה לבית הספר לשיחה עם המנהלת. חיכיתי לה ביחד עם התלמידים והמורים באחת הכיתות, וצעדנו ביחד לצלילי השיר בואי כלה״ מספר החתן הנרגש. ״אני מבטיח שאדאג לשמח אותה תמיד ולייצר עבורה עוד המון רגעים מרגשים״ מבטיח יוספי. הבוקר השניים התארחו בתוכנית הבוקר של ניב רסקין, ובערב יעלו לשידור אצל עודד בן עמי. לחתונה יגיעו כלי תקשורת אשר יסקרו את האירוע, וילוו את הזוג הנרגש. ״אני מודה לכולם על האהבה והתמיכה, וזה באמת מחמם את הלב. כיף לעבוד עם צוות מורים שדואג לך ורוצה לעשות טוב על הלב, וכמובן שזכיתי בבעל מושלם ואני כבר מחכה בקוצר רוח לחתונה שתיערך בשבוע הבא", מסכמת אוחנה.