עפולה במקום ה-2 בארץ במסירת חבילות מחו"ל בחציון הראשון של 2021

מנתוני דואר ישראל עולה כי תושבי עפולה הזמינו בחצי שנה 330 אלף חבילות מחו"ל מול 221 אלף בתקופה המקבילה אשתקד. המחשה: דואר ישראל. המחשה. צילום: דואר ישראל. צילום-שחר פליישמן

תושבי עפולה דורגו במקום ה-2 בהזמנות און ליין בארץ, כך עולה מנתוני דואר ישראל המתפרסמים השבוע לרגל סיכום החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021. מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021 הזמינו תושבי עפולה 330 אלף חבילות מחו"ל, לעומת 221 אלף חבילות בחציון הראשון של 2020, צמיחה של 67% ביחס לגודל האוכלוסיה.
כל תושב עפולה הזמין בממוצע 5.7 חבילות, נתון הממקם את עפולה במקום השני בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסיה ובמקום ה18 בארץ ביחס לכמות הזמנות.
55 אלף מכלל החבילות שהזמינו תושבי עפולה בחציון הראשון של שנת 2021 נמסרו באמצעות עסקים קטנים ובינוניים בעיר.
יגאל מקולי מנהל אזור העמקים בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל, אמר: "אנו פועלים לשיפור השירות בעפולה ושירות זימון תור מראש מאפשר לדואר להיערך טוב יותר להגעת הלקוחות, וללקוחות להזמין תור מראש בטלפון 171 או באתר הדואר ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, כמעט ללא המתנה. אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".