עפולה: "בית חדש" למינהל החינוך

המבנה החדש (בקומת הקרקע של מתחם בית הספר 'ברוש' לשעבר) יהיה נגיש ונוח לכלל התושבים והוא ירכז את כל שירותי החינוך העירוניים תחת קורת גג אחת

מינהל החינוך של עיריית עפולה עובר למבנה חדש ונגיש במרכז העיר עפולה. כידוע, במשך שנים ארוכות התנהל מינהל החינוך של העירייה במבנה הישן של המועצה הדתית הסמוך לעירייה. מדובר במבנה בן שלוש קומות, כאשר בקומות הראשונות נמצאת הרבנות ובקומה השלישית ממוקם מינהל החינוך שכדי להגיע אליו יש לטפס באמצעות גרמי מדרגות צרים, משימה בלתי אפשרית עבור נכים ובעלי מוגבלויות אשר אינם יכולים להיכנס אליו.
למרות עלייה במודעות לנושא הנגישות בשנים האחרונות והפניות החוזרות ונשנות של גורמים שונים לעיריית עפולה, הנושא לא טופל ומשרדי המינהל נותרו במבנה הישן עד שלפני כחצי שנה, מיד לאחר בחירתו של אבי אלקבץ לראשות העיר, הוא החליט לסיים את הנושא ולהעביר את מינהל חינוך למבנה חדש בקומת הקרקע של מתחם בית הספר 'ברוש' לשעבר ברחוב יוספטל במרכז העיר עפולה. ממינהל החינוך נמסר כי המבנה החדש יהיה נגיש ונוח לכלל התושבים והוא ירכז את כל שירותי החינוך העירוניים תחת קורת גג אחת שהיו מפוזרים במספר מבנים ברחבי העיר. כמו כן נמסר ממינהל חינוך כי בעקבות המעבר שיתבצע ביום רביעי הקרוב לא תתקיים קבלת קהל ולא יתבצע מענה טלפוני באופן חד פעמי ליום המעבר.