עפולה: בית הספר לכדורגל הכפיל השנה את כמות הנרשמים

הצלחה מרשימה לבית הספר לכדורגל של הפועל עירוני עפולה שהכפיל את כמות הנרשמים השנה. מנהל אגף הספורט: "לא מדובר בקסם. שבונים מתקני ספורט חדשים ומשקיעים בצוותים מקצועיים – זה לא נעלם מעיני ההורים". צילום: הפועל עפולה

'עושים בית ספר' – גם בכמות השחקנים: בית הספר לכדורגל של הפועל עפולה רשם השנה שיא כאשר הכפיל את כמות הילדים הנרשמים. על פי הנתונים בשנתיים האחרונות נרשמנו בין 140-150 ילדים ואילו השנה הוכפל מספר הנרשמים מ-140 ל-310 נרשמים.
שלומי אלבז מנהל אגף הספורט תולה את ההצלחה בשני פרמטרים מרכזיים: מתקני ספורט חדשים וצוותים מקצועיים. כזכור, לפני שלוש שנים נבחר אבי אלקבץ לתפקיד ראש העיר וכבר הספיק לבנות ולחנוך שרשרת מתקני ספורט חדשים ברחבי העיר ובראשם קריית ספורט ע"ש בגין בדרום העיר שכוללת אצטדיון כדורגל עירוני שלישי, מגרש שחבק (המשמש את בתי הספר לכדורגל וכן את הקהילה, מגרש מיני פיצ' (אחד מארבעה שנבנו ברחבי העיר) וכן היכל ספורט חדש ומאובזר עם יציע של 250 צופים.
במקביל לקריית הספורט נבנו מתקני ספורט נוספים כגון היכל ספורט ע"ש שמיר בשכונת עפולה הירוקה, שדרוג מתחם הספורטק בעפולה עילית, בניית שני מגרשי טניס פתוחים לקהילה בקריית הספורט הצפונית בעפולה עילית, שלושה מתחמי נינג'ה בפארק העירוני ובשכונת לב העמק וכן מגרשי ספורט קטנים בפארק לב העמק, שיכון גאולים ועוד.
הסיבה השנייה לדבריו של אלבז הוא גיוס צוות מקצועי איכותי. לפני כשנה וחצי הוא מינה לתפקיד מנהל מחלקת הנוער בכדורגל את המאמן אלון דוד וזה מצדו גייס צוות מאמנים מקצועי ויחד בנו תכניות אימון חדשות המיושמות הלכה למעשה. "המוטו שלי הוא שהדרך מובילה לתוצאה" שיתף דוד ב'אני מאמין' שלו: "כמי שאמון על התפתחותם המקצועית של המאמנים ושחקני בית הספר ומחלקת הנוער, אני רוצה להתוות קווים מנחים של ביצועים על כר הדשא, אך יחד עם זאת לשים דגש גם על החינוך והערכים של השחקנים".
שלומי אלבז, מנהל אגף הספורט אמר: "כשנכנסתי לתפקיד הייתי המום מהכמות הדלה של הילדים בבית הספר לכדורגל. מהר מאוד אלון הכין תכנית עבודה אך אני חייב להודות שלא האמנתי שנגיע ל-310 תלמידים בתקופה כל כך קצרה. אין לי ספק שהודות לכמות ואיכות מתקני הספורט החדשים שבנה ראש העיר, אבי אלקבץ, נרשמה עלייה כל כך חדה. כיום, עפולה היא ללא ספק העיר המובילה באיכות ובמספר המתקנים".

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|