עפולה: ארבעה חברי הנהלה יעזבו, התקציב יעמוד על כ-1.5 מיליון

עומרי שכטמן, דודו אוחיון, מיכה קרל ואריה פרל יעזבו את ההנהלה.
התקציב והמטרות יישארו בעינם. בשורה טובה: הקבוצה צפויה לחזור לאולמה הביתי בעפולה עילית, שעבר בשנה האחרונה מקצה שיפורים (צילום אתר "בסט בול"

לאחר מינויו של המאמן רועי פרל, בהפועל עפולה מגבשים בימים אלה את המסגרת התקציבית לקראת העונה הבאה. על פי ההערכות התקציב צפוי להיות דומה לזה של העונה החולפת, כלומר 1.5 מיליון שקלים. כשמתוך זה 1.1 מיליון שקלים יגיעו מהעירייה והשאר יגיעו מספונסרים שונים. גם המטרה הכללית של הקבוצה צפויה להישאר בעינה: לפחות הגעה לחצי גמר הפלייאוף.

בינתיים הצוות הניהולי של המועדון עובר מתיחת פנים רצינית. שלושה חברי הנהלה ביקשו לאחרונה לפרוש ובמועדון נענו לבקשתם: עומרי שכטמן, דודו אוחיון ומיכה קרל. כמו כן, גם אריה פרל, אביו של המאמן החדש, ביקש לעזוב את ההנהלה. נכון לעכשיו ארבעה אנשים מרכיבים את הכוורת הניהולית, והם: היו"ר יוסי מלכה, אלי אמיתי, אהרון קנר ומאיר מימון. במקביל, צפויים בעתיד הקרוב להצטרף חברי הנהלה חדשים.

בתוך כך, בעונה הבאה הקבוצה צפויה לחזור לשחק באולמה הביתי בעפולה עילית. וזאת לאחר שהאולם עבר בשנה האחרונה מקצה שיפורים, וכעת הוא עומד במידות התקניות של איגוד הכדורסל.