עפולה: אמיר אלישע נבחר לעובד מצטיין ארצי במד״א גלבוע

אלישע, קצין משמרת, משמש כאחראי מחסן תרופות מרחבי וחונך קורס פרמדיק. דוד יהב מקיבוץ עין הנציב, מתנדב במד"א מרחב גלבוע מזה כ-16 שנים, נבחר למתנדב מצטיין

ביום שלישי התקיים במרכז מד"א טקס המצטיינים השנתי של מגן דוד אדום, בו הוענקו כבכל שנה תעודות ומגני הוקרה ל-26 מתנדבים ועובדים המצטיינים בארגון מכל רחבי הארץ. בטקס שהונחה ע"י סמנכ"ל ארגון ופיתוח במד"א צביקה בנדיק ומנהלת מדור פרט ורווחה במד"א פנינה לידני נכחו המצטיינים, בני משפחותיהם, הנהלת מד"א, עובדים ומתנדבים. במהלך הטקס בירכו את המצטיינים נשיא מד"א אבי זהר, מנכ"ל מד"א אלי בין, יו"ר וועד העובדים במד"א עוזר לייפר ויו"ר וועדת אות ועיטור במד"א חיים דגן.

• בין המצטיינים גם עובד ומתנדב ממד"א מרחב גלבוע

אמיר אלישע תושב עפולה, עובד במד"א משנת 2007 כפרמדיק, קצין משמרת, אחראי מחסן תרופות מרחבי וחונך קורס פרמדיק. באירוע נאמר כי אלישע מבצע את תפקידיו בהצטיינות יתרה ומשקיע רבות מעבר לנדרש בתפקיד ומסייע רבות לבעלי התפקידים במרחב בכל משימה שנדרש. ״אמיר בעל אופי נעים והוא מקובל מאוד על חבריו לעבודה, אוהב את הארגון ומשקיע רבות מזמנו לשיפור ניידות טיפול נמרץ״.
דוד יהב מקיבוץ עין הנציב, מתנדב במד"א מרחב גלבוע מזה כ-16 שנים, ובכל שנות התנדבותו ביצע משמרות רבות כחובש בכיר ונהג אמבולנס בסניף בית שאן. דוד מתנדב אחת לשבוע על אף עיסוקיו הרבים ותמיד נענה לכל קריאה. בתוקף תפקידו כמהנדס הוא מסייע בהכנסת שיפורים לניידות טיפול נמרץ ולאמבולנסים ותורם לכך שעות רבות מזמנו. דוד נחשב לקפדן מאוד בעבודתו ומבצע כל משימה עד סופה ובאופן מדויק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כוחו של מד"א טמון בהון האנושי המרכיב אותו. עובדי ומתנדבי מד"א מקדישים מזמנם הפנוי להציל חיים ולתרום לחברה ולמדינה. כמנכ"ל הארגון חשוב לי לומר כי זהו יום חגיגי עבורכם, אבל אנחנו בהנהלה רואים את ההצטיינות מידי יום ולילה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות על מנת לברך את בני המשפחה שלכם שתומכים בכם יום יום, לולא התמיכה והכתף הרחבה שהם מעניקים לכם מתוך הבית לא ניתן היה לבצע את המשימות שאתם מבצעים. אני מחזק את ידכם ובטוח כי תמשיכו בעבודתכם המסורה למען הצלת חיים. מרגש אותי לראות את ההירתמות ואת הרצון של עשרות ומאות אזרחים, נרגשים להמשיך בעבודת הקודש שהם עושים בשטח ובמטה במשימה החשובה כ"כ של הצלת חיים. אני מאחל להם המון בהצלחה ומקווה לראות אותם עוד שנים רבות בארגון. אני מודה בשמי ובשם מד"א לעובדים ולמתנדבים, לוותיקים ולצעירים שקיבלו בזאת הצטיינות במד"א, שנתנו מעצמם באהבה, במקצועיות ובמסירות לאורך שנים רבות, הובילו ערכים של חינוך ומצוינות ובעיקר תרמו למשימה הלאומית הכה חשובה של הצלת חיים. זה מגיע לכם ואנחנו שמחים שאתם אתנו".

מועדון היולדות של המרכז הרפואי העמק אירח את מנהלי מרכזי הצעירים של ישובים סביב בית החולים

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|