עפולה: אלפי שקלים הושבו לתושבת שהשליכה כסף בטעות לפח

"הייתי בדואר משכתי כסף וכשיצאתי מהאוטו הייתה לי כוס חד פעמית עם הקפה של הבוקר. כנראה שהחזקתי את הכסף ואת הכוס יחד וזרקתי לפח הגדול", סיפרה התושבת דליה אלכסנדרוביץ'

דקות ארוכות של חרדה עברו לאחרונה על מספר תושבים בעפולה כאשר בהיסח הדעת השליכו ציוד יקר ערך אל תוך הפח השכונתי ומצאו עצמם חסרי אונים ואובדי עצות.
ברוב המקרים מדובר בהשלכת מפתחות של הרכב או הבית, משקפי שמש, תכשיטים, מכשירי סלולאר ועוד. רק בשבוע שעבר נרשמו שני מקרים שזכו לחשיפה כאשר במקרה הראשון, הצליחה תושבת שכונת לב העמק, בדיוק ביום הולדתה, להשליך את מפתחות הרכב לפח המוטמן. למרות ההתחלה הלא מבטיחה של יום ההולדת, היא התעשתה במהירות וגייסה את מנהל האזור של מחלקת התברואה של עיריית עפולה שתוך פחות מחצי שעה דאג לחלץ את המפתחות ולשחרר את האישה ליום שמחתה.
במקרה השני השליכה תושבת שכונת רובע יזרעאל, דליה אלכסנדרוביץ, בטעות לפח הזבל 2,300 שקלים שמשכה זמן קצר קודם לכן. "הייתי בדואר משכתי כסף וכשיצאתי מהאוטו הייתה לי כוס חד פעמית עם הקפה של הבוקר וכנראה שהחזקתי את הכסף והכוס יחד וזרקתי לפח הגדול", סיפרה אלכסנדרוביץ שמיד הבינה את הטעות אך עומקו של הפח המוטמן מנע ממנה להיכנס בעצמה ולהביא את הכסף. היא נזכרה שלפני מספר חודשים לחברה שלה היה אירוע דומה השבוע ולקחתי ממנה את מספר הטלפון של עובד העירייה".
אלכסנדרוביץ יצרה קשר עם מנהל האזור כפיר חנוכה, שסיפר: "זה קורה לנו הרבה וכמעט אחת לשבוע יש כזה אירוע ואנחנו משתדלים לתת שירות לתושב הכי מהר". מיד שהגיע לאזור הרגיעו חנוכה ואיש הצוות דודו אסרף את הגברת ותוך מספר דקות צלל האחרון ובידו כל הכסף אותו העביר לידיה של דליה. "הם פשוט קפצו פנימה לפח, אספו את השטרות וזה היה ממש יפה מצידם. אני גם הייתי מוכנה לקפוץ זה הרבה כסף רק שיוציאו אותי אחר כך. הם עשו עבודה מדהימה זה לא מובן מאליו ומגיעה להם כל הערכה".

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|

מאבק הרשויות נגד הקמת שדה התעופה בעמק יזרעאל מתחדש במלוא העוצמה

|