גאווה עפולאית: אליאב בטיטו נבחר ליו"ר מועצת התלמידים הארצית

למערכת החינוך של עפולה יש סיבה לגאווה: אליאב בטיטו בן ה-17 נבחר כיו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית לשנה הקרובה. קודם לכן כיהן בטיטו כיו"ר מועצת התלמידים במחוז הצפון. צילום: יח"צ משרד החינוך

אליאב בטיטו, בן 17 מעפולה, תלמיד מערכת החינוך בעיר ויו"ר מחוז צפון לשעבר במועצת התלמידים והנוער, נבחר לכהן כיושב ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית בשנה הקרובה.
דובר המחוז, דוד גורלי מציין כי אליאב כיהן עד לא מכבר כיו"ר מועצת התלמידים בצפון והחליף אותו בימים אלה זיו אבוטבול מכפר ורדים .

מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון, בירכה על הבחירה והוסיפה: "מועצת התלמידים היא כלי חשוב ובשילוב עם בתי הספר וגורמי המחוז אנו ממקסמים את העבודה החברתית והערכית עם תלמידינו ".
יצוין כי מועצת התלמידים מודרכת על ידי מינהל החברה והנוער והיא אתגר חינוכי לטיפוח מנהיגות נוער המושתתת על ערכים דמוקרטיים.
הפעילות במועצה מאפשרת התנסות באזרחות פעילה תוך עמידה על זכויות האדם והאזרח. מעורבותה של המועצה בחיי התלמידים מסייעת לחיזוק קהילת בית הספר כגוף חינוכי המטפח את תלמידיו לקראת חיים בחברה דמוקרטית ומעצימה את השתייכות התלמידים לבית הספר ולעקרונותיו.

מועצת התלמידים לוקחת חלק בניהולו של המוסד החינוכי. חבריה נבחרים בצורה דמוקרטית על ידי התלמידים עצמם והם פועלים למען ייצוג התלמידים למול ההנהלה וארגון פעילויות חברתיות.