עפולה: אירועי הרמות כוסית ב-"ניחוח פוליטי"

תושבי עפולה ״מריחים בחירות״. מאות השתתפו בטקסי הרמות הכוסית של ראש העיר יצחק מירון, ראש העיר הקודם אבי אלקבץ, ושל ראובן יוקלר וד״ר בוריס יודיס

למרות שנותרו יותר משנתיים עד הבחירות המוניציפאליות הבאות בעפולה, הרמות הכוסית שנערכו היום בערב ברחבי העיר, הוכיחו כי ייתכן והיום נשמעה באופן לא רשמי יריית הזינוק למרוץ לכס הראשות והמועצה.
אין ספק שלאי הגשת כתב האישום נגד ראש העיר הקודם אבי אלקבץ משקל בהתעניינות הרבה של התושבים בעיר, התעניינות שבאה לידי ביטוי היום בנוכחות מוגברת שלהם באירועים.
בקומפלקס האירועים אצולת העמק התכנסו תומכיו של ראש העיר המכהן יצחק מירון. ההערכה היא כי באולם נכחו כ-600 משתתפים. מלבד מירון ישבו בשולחן הכבוד גם גם ממלא מקום ראש העיר שלמה מליחי, הסגן מומו לוי, המשנה לראש העיר מיכאל ברקן, גדעון פורת מטעם יש עתיד, וחבר המועצה יהודה אלמקייס. במהלך האירוע סקר מירון בפני הנוכחים את התפתחות העיר.

כשלוש מאות מתומכיו של אלקבץ באו באו לאולם דאבל יו גריל בר בעפולה להרים כוסית לחג
כשלוש מאות מתומכיו של אלקבץ באו באו לאולם דאבל יו גריל בר בעפולה להרים כוסית לחג

הרמת הכוסית המסקרנת ביותר נערכה באולם דאבל יו גריל בר בעפולה, בו כינס אבי אלקבץ את תומכיו.
על פי ההערכה כשלוש מאות מתומכיו הגיעו לאירוע. בין הנוכחים חברי מועצה בעבר ואישי ציבור שהביעו באלקבץ תמיכה רבה וחיזקו את ידיו.
במהלך דבריו הודה אלקבץ לתומכים שהגיעו ושלדבריו מלווים אותו כמשפחה באש ובמים.
אלקבץ גם שיתף את הנוכחים ברגעי השמחה שלאחר קבלת ההודעה שלא יוגש כנגדו כתב אישום.

הרמת כוסית משותפת ליוקלר ויודיס בחצר ביתו של יוקלר
הרמת כוסית משותפת ליוקלר ויודיס בחצר ביתו של יוקלר

אירוע הרמת כוסית נוסף נערך בבית משפחת יוקלר בעפולה בו ערך חבר המועצה מטעם סיעת העפולאים אירוע יחד עם חברי מועצת עפולה ביתנו ד״ר בוריס יודיס וולדימיר קריילזבורד. כ-130 משתתפים לקחו חלק באירוע ושמעו את ה״אני מאמין״ של יוקלר ויודיס.
חבר המועצה דוד סויסה שהתמודד על ראשות העיר בחר שלא להגיע לאף אחת מהרמות הכוסית.

תמונות נוספות מאירועי הרמת הכוסית לראש השנה: