עפולה: עדיין לא רחוב הרב עובדיה

לאחר הסערה התקשורתית סביב שינוי שם רחוב אסף שמחוני לשמו של הרב עובדיה ולאחר שראש העיר מיהר להצהיר שהדבר נעשה שלא על דעתו, בעיריית עפולה ממשיכים ומנסים לתקן את המבוכה ולהקפיא את המהלך ובמקביל להזמין את משפחת שמחוני לפגישת הבהרה.

בעיריית עפולה מנסים לתקן את הרושם הרע והמבוכה שנגרמה בעקבות הסערה התקשורתית סביב שינוי שם הרחוב אסף שמחוני בעפולה לשמו של מר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.
עיקר המבוכה נגרמה לאחר שהסתבר שההחלטה על שינוי הרחוב בוועדה לשינוי שם הרחובות בעירייה  נעשהת ללא ידיעתו של ראש העיר יצחק מירון.
מגורם בעירייה  נודע לעמקניוז על השתלשלות  העניין כי ראש העיר מירון זעם על ההחלטה ופנה ליו"ר הועדה, אותו גורם סיפר כי בכוונתו של מירון להשהות את לטרפד את המהלך לשינוי שם הרחוב.
בנוסף אמר אותו גורם כי מבלי לקשור את זעמו של מירון על כך שההחלטה  נעשתה שלא על דעתו, על פי משרד הפנים שינוי שם רחוב מחדש יהיה אפשרי רק לאחר שנתיים כך שלא ברור כלל האם ההחלטה שנתקבלה הפיכה.

כאמור בניסיון לתקן את המבוכה הגדולה ולהרגיע את הרוחות, יצאה הודעה מטעם העירייה על כך שעל פי בדיקתם הראשונית נראה לכאורה שלא התקיימו כל התנאים המוקדמים לאישור שינוי שם הרחוב.
במקביל, ע"פ  ההודעה, מתכוון מירון להזמין ללשכתו את משפחתו של האלוף שמחוני ז"ל בכדי להבהיר להם את כוונתו לפעול לתיקון ההחלטה שנתקבלה בתום לב, תוך שמירה על כבודו של האלוף אסף שמחוני ז"ל, שהיה ממקימי צ.ה.ל, ושימש בין היתר אלוף פיקוד צפון, מפקד בפועל של מלחמת סיני ונהרג בהתרסקות מטוס בלילה שלאחר המלחמה.

האלוף אסף שמחוני ז"ל. נהרג בתאונת מטוסב -6 בנובמבר 1956
האלוף אסף שמחוני ז"ל. נהרג בתאונת מטוס ב -6 בנובמבר 1956. צילום ויקיפדיה

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|