עפולה: נהג אוטובוס נדקר במהלך נסיעה והתנגש בקיר – מצבו קשה

מברור ראשוני של הארוע עולה כי ככל הנראה שני צעירים קטינים שעלו לאוטובוס דקרו את נהג האוטובוס וכתוצאה מכך הוא איבד שליטה והתנגש ברכב אחר. פאראמדיק מד"א עודאי בסול סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג האוטובוס יושב בקדמת האוטובוס כשהוא בהכרה וסובל מפציעות מדממות בפלג גופו העליון״

לפני זמן קצר התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל על תאונת דרכים שבה היה מעורב אוטובוס.
מברור ראשוני של הארוע עולה כי ככל הנראה שני צעירים קטינים שעלו לאוטובוס דקרו בשלב מסוים את נהג האוטובוס וכתוצאה מכך הנהג איבד שליטה והתנגש ברכב אחר. נהג האוטובוס פונה לבית החולים העמק.
שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו לזירה אוספים ממצאים, חוקרים את הארוע ובמקביל מבוצעים סריקות לאיתור החשודים. בשלב זה הרקע לאירוע ולא ידוע וכל כיווני החקירה נבדקים.
במהלך האירוע חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח העמק גבר כבן 60 במצב בינוני כשהוא דקור בפלג גופו העליון. נסיבות האירוע אינן ברורות.

חזית האוטובוס ההרוס. שנהגו נדקר ואיבד שליטה
חזית האוטובוס ההרוס, שנהגו נדקר ואיבד שליטה

בהמשך חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח העמק שני פצועים במצב קל מרכב פרטי שנפגע מהאוטובוס. סה"כ באירוע 3 פצועים, נהג האוטובוס כבן 62 במצב בינוני כשהוא כאמור דקור בפלג גופו העליון ושניים קל מהרכב הפרטי.
פאראמדיק מד"א עודאי בסול סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג האוטובוס יושב בקדמת האוטובוס כשהוא בהכרה וסובל מפציעות מדממות בפלג גופו העליון. סיפרו לנו שהוא הותקף ע"י 2 צעירים שעלו לאוטובוס וכתוצאה מהתקיפה הוא איבד שליטה, פגע בצינור מים, ברכב שהיה בסמוך ובחנות. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות לבי"ח כשמצבו בינוני ויציב. 2 נוסעי הרכב הפרטי שנפגע מהאוטובוס טופלו בשטח ופונו גם כן לבי"ח כשמצבם קל."
חניך בקורס חובשים במד"א, ישראל שיינהוט שהיה על האוטובוס בזמן האירוע סיפר: "עמדתי באוטובוס עם הגב נגד כיוון הנסיעה כשלפתע שמעתי קול חבטה, הסתובבתי קדימה וראיתי את הנהג פצוע, מיד רצתי אליו, חיפשתי את מקור הדימום והתחלתי ללחוץ על הפצע. תוך כדי הטיפול הרפואי מציל החיים האוטובוס החל להידרדר ופגע ברכב שחלף בכביש. הרמתי לנהג את הרגל מדבשת הגז על מנת שהאוטובוס יאט את הנסיעה וכעבור מספר רגעים נבלמנו כשהאוטובוס עלה על המדרכה ופגע במעקה בטון."
מדוברות המרכז הרפואי העמק בעפולה נמסר: ״למרכז רפואי העמק פונה נהג אוטובוס בן 62 שהותקף לפני זמן קצר בנסיבות שאינן ברורות עדין. הנהג סובל מחבלות הפלג גוף עליון ומצבו מוגדר כעת קשה מאד".
עוד נמסר מבית החולים: צוות חדר הלם מייצב את מצבו של הנהג והוא צפוי לעבור בקרוב למחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי רמב״ם בחיפה..