עפולה עלית וגבעת המורה: האופנוע החדש של מד"א כבר מסייע במקרי חירום דחופים

כחלק מהפעילות של מגן דוד אדום להגביר את היעילות והמהירות של המענה הרפואי הראשוני, קיבלו מתנדבי גזרת עפולה עילית-גבעת המורה תגבור של 4 דפיברילטורים ואופנוע-מד"א עליו ירכב מתנדב מד"א שמוליק ניבן. מאז קבלת האופנוע בשבוע שעבר, הספיק שמוליק לסייע בימים האחרונים במקרי חירום רפואיים דחופים רבים באזור ולהגיע ראשון לזירת האירוע בעזרת האופנוע. למעשה, כלל התגבור נובע כחלק ממערך כולל שמטרתו להביא לקיצור זמני התגובה בהגעה מהירה של צוותי רפואה מיומנים לאירועים ולתרום להצלת חיים. בימים אלו פועלים במד"א על מנת להסמיך את הכוננים שהכשרתם חובשי רפואת חירום כנהגי אמבולנס בארגון.
שמוליק ניבן, חובש רפואת חירום במד"א שקיבל את האופנוע: "אני מודה להנהלת המרחב והנהלת הארגון שפועלים כל העת לעזור לנו בייעול התנאים והמענה להצלת חיי אדם. קבלת האופנוע מהווה עבורי אמצעי להגעה מהירה יותר לזירות האירוע וכפועל יוצא אמצעי לטיפול מהיר ומציל חיים. אני שמח לקחת חלק בארגון מד"א וגאה לומר שאני מתנדב בשורותיו".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יוסי פחימה, מנהל מרחב מד"א גלבוע: "אני מברך את מתנדבי המרחב ומאחל להם הצלחה בפעילות המבורכת שהם לוקחים בה חלק בלתי מבוטל. ההחלטה להיות כונן מד"א ולהשקיע מזמנכם הפרטי למען אנשי המרחב הציבורי בו אתם חיים אינה מובנת מאליו והיא ראויה להערכה. אני שמח שהצלחנו להעניק שיפור בתנאים לכוננים הפועלים ולהוסיף בשבוע האחרון ציוד רפואי משוכלל לשימושם, לרבות אופנוע שמהווה עזרה אקוטית בהגעה מהירה למקום האירוע. מאחל לכולנו המשך עשייה פורה".
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "תרומתם של המתנדבים, הכוננים והאופנוענים של מד"א משמעותית ביותר ומביאה להצלת חייהם של רבים בישראל, ויש להם יתרון משמעותי בהגעה מהירה לזירות במקביל לאמבולנסים ולניידות לטיפול נמרץ. אנו עושים ונמשיך לעשות ככל הניתן על מנת להקנות לכוננים את הידע, הציוד הרפואי והכלים הטובים ביותר ולהכשיר מתנדבים נוספים שיפעלו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו גאים במערך הכוננים ומודים לאלפי מתנדבי מד"א ולמתנדבי העמותות הרבות שפועלים תחת מד"א על השקעתם הרבה ותרומתם שלא תסולא בפז".