עמק יזרעאל: תכניות העבודה לשנת 2021 יצאו לדרך

הוצגה חוברת תוכניות העבודה לשנת 2021 של אגפי ומחלקות המועצה, בפני חברי המליאה של המועצה האזורית עמק יזרעאל

בתחילת השבוע התקיימה ישיבת המליאה החודשית ובה הוצגה בפני חברי המליאה חוברת תוכניות העבודה לשנת 2021, לאחר עבודה מקיפה, מעמיקה ויסודית של אגפי ומחלקות המועצה האזורית עמק יזרעאל.
"בשנה החולפת פקדה אותנו מגיפה עולמית ששינתה את העולם, ואנחנו התאמנו את פעילותנו למצב, להתייעל ולהשתפר כדי לתת לתושבים שירות מיטבי", אמר ראש המועצה, אייל בצר, "תוכנית העבודה השנתית של המועצה, מקיפה את פעילות כל האגפים והמחלקות. היא הוכנה על-ידי מנהלי האגפים והמחלקות בתהליך של חשיבה מעמיקה ותכנון, בהתחשב במצב הנתון, בתקציב המועצה וביעדיה. אנו רואים בתוכניות העבודה כלי מרכזי לניהול פעילות המועצה, המאפשר שימוש נכון ואפקטיבי בתקציב הציבורי, בתיאום בין המחלקות השונות לקידום יעדי המועצה.
בחרנו להקדיש את נושא החוברת השנה לתוצרת החקלאית הנפלאה של עמק יזרעאל. רוב שטחי המועצה האזורית עמק יזרעאל הינם שטחים מעובדים- 250 אלף דונם מתוך 330 אלף דונם. כמו על כולנו, גם על חקלאי העמק עברה שנה מאתגרת, שנה שהצריכה חשיבה מחוץ לקופסה ושבה התברר, מעבר לכל ספק, שמדינת ישראל חייבת לשמור על הביטחון התזונתי של אזרחיה, בעתות משבר, אך גם בשגרה. עמק יזרעאל הוא 'אסם התבואה' של המדינה. חשיבותם של חקלאי העמק במשוואה הזו, הנו קריטי. זו גם אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנו מתנגדים בכל תוקף להקמת שדה תעופה בעמק."


"לאחר עבודה מקיפה, מעמיקה ויסודית של אגפי ומחלקות המועצה, נקבעו תוכניות עבודה מקושרות תקציב לשנת 2021.


השנה, עמדה בפנינו משימה מורכבת יותר בשל ההתמודדות המיוחדת שהביאה עמה תקופת הקורונה. למרות חוסר הוודאות הכלכלי ששרר במדינה, הצלחנו להיצמד לתוכניות העבודה של השנה החולפת ולהרכיב תקציב מאוזן ואפקטיבי לשנה הקרובה", אמרה רינת זונשיין, מנכ"ל המועצה, "התוכניות, המוצגות בפירוט בחוברת זו, מציגות את המטרות לשנה הקרובה ואת מדדי ההצלחה להגשמתם, על פי המיקודים האסטרטגיים אותם הציב ראש המועצה. שיטה זו מאפשרת לנו לחלק את המשאבים בצורה מיטבית ולהמשיך להרחיב ולשפר את מגוון השירותים הניתנים לתושבי המועצה."

תוכנית העבודה השנתית מקיפה את פעילות אגפי ומחלקות המועצה. הכנת התוכנית דרשה ממנהלי האגפים והמחלקות חשיבה מעמיקה ותכנון, תוך התייחסות לתקציב המועצה וליעדיו. זאת, כדי לספק לתושבי המועצה את השירות המיטבי תוך שמירה על שקיפות מרבית.

התוכנית המלאה באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל