עמק יזרעאל: שנת הלימודים תשפ"א נפתחה בחגיגיות ב- 100 מוסדות החינוך במועצה

שנת הלימודים תשפ"א נפתחה בחגיגיות ב-100 מוסדות החינוך במועצה האזורית עמק יזרעאל

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר: "זהו יום חג עבורנו. אני מאחל לכולנו שנה נוספת של חינוך ערכי, מוביל ומצטיין ברוח העמק." מנהל אגף החינוך במועצה, יפתח גיא: "נעמוד בהצלחה בכל האתגרים שהשנה הזו תעמיד בפנינו". צילום: ענת חרמוני

כ-12,572 פעוטות, ילדים ובני נוער שבו היום (שלישי) לספסל הלימודים ב-100 מוסדות החינוך ברחבי עמק יזרעאל, עם פתיחתה של שנת הלימודים תשפ"א.
2,152 ילדי הגיל הרך והגנים פתחו את השנה בהתרגשות ב-82 הגנים ברחבי המועצה. לצידם, 4,859 תלמידים בבתי הספר היסודיים, ביניהם 730 תלמידים נרגשים, שעלו היום לכיתה א' ו-5,564 תלמידי החינוך העל יסודי.
במהלך חופשת הקיץ שקדה המועצה האזורית עמק יזרעאל בהכנת מערכת החינוך לשנת הלימודים, בהשקעה של כ- 5.5 מיליון ש"ח.
בכלל זה בוצעו עבודות הנדסה, בינוי ותחזוקה, ציוד מוסדות הלימוד במחשוב ובטכנולוגיה מתקדמת. הושקע תקציב בתוספת שעות חינוך, הוכנסו תכניות לימוד ומגמות חדשות בבתי הספר התיכונים, בוצעו הכשרות, ימי עיון והכנה למנהלים ולצוותי החינוך, הדרכות לנהגי המועצה ולקבלנים חיצוניים וימי היערכות למלווים.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


ראש המועצה אייל בצר, פתח את שנת הלימודים בסיור בין בתי הספר ברחבי המועצה, עם קבלת ילדי כיתות א'. "פתיחת שנת הלימודים הינה יום חג בעמק יזרעאל.
גם בשנה מאתגרת זו, אגפי המועצה ומחלקותיה ובכללם אגף החינוך, מוכנים, כבכל שנה, לספק את החינוך הטוב ביותר לילדי העמק. גם השנה ניכר גידול משמעותי במספר התלמידים בעמק, ואנו גאים לנהל מערכת חינוך כה גדולה, שבה 100 בתי ספר וגנים. אנו מתחייבים להמשיך להיות קשובים לכל תלמיד ותלמידה בדגש על חינוך אישי, על מנת לאפשר לכל התלמידים לממש את הפוטנציאל הגלום בהם. החינוך העמק יזרעאלי יביא את תלמידי העמק, גם השנה, להצטיינות לימודית, ויהיה זה חינוך ערכי ברוח העמק. שנה טובה ומוצלחת!".


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  

מנהל אגף החינוך יפתח גיא, בירך אף הוא: "שנת הלימודים תשפ"א נפתחה כסדרה וללא תקלות, בכל מוסדות החינוך בעמק. חודשי הקיץ העמוסים בהכנה אינטנסיבית של כל המערכת לשנה החדשה, לצד אתגרי השעה, מתנקזים לבוקר אחד מרגש וחגיגי, בו יוצאת לדרך מערכת חינוך גדולה ומגוונת במיוחד, בשמחה גדולה ובסדר מופתי. העבודה הקשה לה שותפים הצוותים החינוכיים בבתי הספר, במערכות הגיל הרך ובחינוך הבלתי פורמלי ואיתם מחלקות המועצה, ניכרת בשטח; מוסדות החינוך וצוותי בתי הספר ערוכים ומוכנים לפתיחת השנה. אני מאחל לתלמידים בכל מערכות החינוך, להורים, לצוותי החינוך, להנהלות ולעובדי בתי הספר והגנים, שנה של עשייה מעשירה ומרתקת. יעדי אגף החינוך הינם להמשיך ולקדם את החינוך העמק יזרעאלי כך שיביא לידי ביטוי את החיבור לארץ ולאדמה, כבסיס ההתפתחות והצמיחה של  כל ילד וילדה. ממנו ובאמצעותו תתפתח היכולת של כל אחד ואחת מהם, לחלום את חלומם האישי ולרכוש את הידע והביטחון, באמצעותם יוכלו להגשים חלומות ולפרוץ גבולות חדשים. בהצלחה לכולנו!"