עמק יזרעאל: שלושה חברי מליאה הודיעו על תמיכה בלימור רגב

הבחירות במוא"ז עמק יזרעאל מתחממות לאחר שהמועמדת לראשות המועצה המקומית לימור רגב קיבלה חיזוק משמעותי משלושה חברי מליאה במוא"ז שהצטרפו לאישים מרכזיים בעמק שהתגייסו לסייע לרגב בבחירות הקרובות

שלושת חברי מליאת המועצה האזורית בעמק יזרעאל הודיעו לאחרונה ללימור רגב, המתמודדת על ראשות המועצה כי בכוונתם לפעול לבחירתה. השלושה, מיכאל ראטה מתל עדשים, יואל בן ברוך מבית לחם הגלילית ושמעון סויסה משדה יעקב, מצטרפים לאישים מרכזיים בעמק שהתגייסו לסייע לה בקמפיין הבחירות.ההצטרפות של שלושת חברי המליאה מהווה חיזוק משמעותי לרגב בבחירות.
במהלך שבוע שעבר הודיע גם רז קרני מהיישוב הקהילתי שמשית על הצטרפות לרגב. קרני, קצין בכיר לשעבר, פיקד על בסיסי החינוך הגדולים בצה"ל ועם שחרורו היה בין מייסדי העמותה למנהיגות ישראלית משותפת.
"אני גאה בתמיכתם של שלושת חברי המליאה", אמרה השבוע רגב, "אלו אנשים בעלי נסיון והבנה של המערכת המוניציפאלית ותמיכתם בי מהווה עוד הוכחה לצורך בשינוי כיוון של האופן בו מתנהלים ענייני המועצה. ההתגייסות של קרני מרשימה ורצונו להתגייס להשפיע על אופי המועצה בשנים הבאות חשובה לכולנו בעמק”.
במקביל, רגב פותחת בסוף השבוע בקמפיין פרסומי נרחב ובו היא מדגישה את הערכים המרכזיים של מצע הבחירות שלה. הקמפיין יעלה על שלטים ברחבי העמק ובשלל אמצעים נוספים.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|