עמק יזרעאל: קום והתהלך בעמק עם מורה דרך

יוזמה חדשה של המועצה האזורית עמק יזרעאל קוראת לשיתוף פעולה בין מורי דרך לתיירנים מקומיים לחיזוק הכלכלה המקומית

נוכח ההנחיות המגבילות ומצוקת תיירני העמק, יזמה מחלקת התיירות במועצה האזורית עמק יזרעאל בשיתוף החברה הכלכלית, מיזם להגדלת תנועת התיירים במרחב האזורי.
המועצה האזורית עמק יזרעאל רואה חשיבות רבה בקידום הכלכלה המקומית בכלל ובימי קורונה בפרט. על כן, פרסמה קול קורא למדריכי טיולים וסדנאות שטח מוסמכים. מטרתו העיקרית להגדיל את תנועת התיירות בעמק יזרעאל ולחזק את הכלכלה המקומית.
המרחבים הפתוחים של העמק מאפשרים בילוי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, על פי כללי התו הסגול. מורי הדרך הידועים במקצועיותם, אדיבותם ובקיאותם במרחבי העמק, יכולים להשפיע רבות על חוויית התייר.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


המועצה תשלם למורי הדרך עבור הסיורים ואלו יוצעו בעלות סמלית של 10 ₪ למשתתף, כשהסיורים יתקיימו ביישובי המועצה האזורית עמק יזרעאל ובמרחבים הפתוחים בגבולות המועצה בלבד.
הסיור יכלול שיתוף פעולה/ביקור בשני עסקים מקומיים ביישובי המועצה, לכל הפחות, שערוכים לקבלת קבוצות. דמי הכניסה לעסקים המקומיים ישולמו על ידי משתתפי הסיור, כשכל משתתף יקבל מהמועצה שי למזכרת מתוצרת העמק.
אייל בצר, ראש המועצה אמר: "אנו עוסקים כל העת בחשיבה לקידום וחיזוק הכלכלה המקומית. מיזם זה הוא דרך נוספת שמייצרת פרנסה למורי הדרך בעמק ויגדיל את תנועת התיירות המקומית אצל התיירנים הנפלאים שלנו."

מורי דרך מיישובי המועצה מוזמנים להצטרף ליוזמה באתר המועצה ובקישור-
קול קורא למורי דרך

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|