עמק יזרעאל: פתיחת תערוכת "אמני עמק יזרעאל" 2020

התערוכה תיפתח על אף מורכבות התקופה, במוזיאון העמק בקיבוץ יפעת- "תפקידו של האמן הוא ליצור את השמש בשעה שאיננה" אמר הסופר והמחזאי, רומן רולן, ואכן פתיחת תערוכת 'אמני העמק' בתקופה מורכבת זו, אינה עניין של מה בכך. צילום: רעות דפנא

כמדי שנה תערוכת אמני העמק, מהווה מוקד עליה לרגל למבקרים רבים מרחבי הארץ, המבקשים לחוות את רחשי לב המקום באמצעות מפגש אמנות חזותי, מגוון, עכשווי ובן דורי, המייצג את פועלם של אמני העמק ממחוזותיה
וממגזריה השונים, ביניהם: אמנים בינלאומיים לצד נציגי בוגרי המכון לאמנות מ"מכללת אורנים" וכן אמני כפר תקוה. האמנים בפועלם היצירתי הינם חלק בלתי נפרד מאופיו ויופיו הייחודי של העמק.

חקלאים בעמק 2020. צלם בועז לניר
חקלאים בעמק 2020. צלם בועז לניר

התערוכה מציגה מעל מאה יצירות, בין המציגים: יעקב דורצ'ין, שלומי ללוש, דלית פרוטר, הדס לוי, בועז לניר, נירוואנה אסדי דאבח ועוד.
זו השנה השמינית לקיום התערוכה, בתמיכת המועצה האזורית עמק יזרעאל והשנה הראשונה בה מתקיימת התערוכה ב"מוזיאון העמק" בקיבוץ יפעת.
אייל בצר, ראש המועצה: "אנו שמחים על ההזדמנות לקיים את התערוכה זו השנה השמינית, על אף מגבלות התקופה. פסטיבל חלב ודבש היה אמור לחגוג את שנתו ה-20, במסגרתו עולה התערוכה דרך קבע.

מימין: יעקב דורצ'ין- נוף ים תיכוני. משמאל: ג'אנת אמארה- נאטור סכין יום הולדת
מימין: יעקב דורצ'ין- נוף ים תיכוני. משמאל: ג'אנת אמארה- נאטור סכין יום הולדת

למרות שהחגיגות נדחו, יש כאן הזדמנות לחוש את אופיו המיוחד של העמק וליהנות מיופיו, באמצעות יצירותיהם של אמני העמק המוכשרים".
אוצרת התערוכה- נורית טל-טנא, יוזם ומפיק התערוכה- דוד הירש.

התערוכה תתקיים בין התאריכים  18/7- 20/6.
בימים א', ב' ,ג '- בין 9:00-15:00  / ד', ה' – בין 9:00-15:00  וכן  17:00 20:00 /
ו' 10:00-14:00/ שבת 10:00-16:00
להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים לחצו כאן