עמק יזרעאל: פרס חינוך מחוזי ל-2 מוסדות חינוך במועצה

גשם של פרסים על מערכת החינוך היזרעאלית – בסוף השבוע האחרון בישרה ד"ר אורנה שמחון, מנהלת מחוז צפון של משרד החינוך כי בפרס החינוך המחוזי זכו בית הספר קישון ברמת דוד וגן הדר בשמשית. הן הגן והן בית הספר יתמודדו גם בתחרות הארצית שתתקיים בהמשך

מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון ציינה כי ועדת הפרס שסיירה בבית הספר קישון ובגן הדר התרשמה עמוקות מהעשייה החינוכית המתבצעת בשני מוסדות החינוך וכי החליטה פה אחד להעניק את הפרס המחוזי לגן בשמשית ולבית הספר קישון.

בגן הדר בשמשית, קיבלו את הבשורה בהתרגשות רבה. הגננת, ניקול דהן אמרה השבוע: "את העבודה הזו אנחנו עושים יום יום, שנים, לא כדי לקבל פרסים ועדיין, ההכרה היא מחמאה גדולה וגאווה גדולה!״ דהן הודתה לצוות המלווה אותה בעשייתה וכן להורים ולמערכת המועצתית התומכת בעשייה.

בבית הספר קישון, לאחר ביקור מוצלח מאוד של ועדת הפרס שגם נפגשה עם הורים נרגשים ועם תלמידי בית הספר, התרגשו גם כן מההודעה על הפרס. עדנה דנגור, מנהלת בית הספר אמרה השבוע: "״אני גאה ושמחה, כמנהלת נפלה בחלקי הזכות להוביל את הצוות והתלמידים במקום המרגש – קישון, בית ספר מיוחד לחינוך״. דנגור הודתה לצוות בית הספר הרחב וכן להורים ולמערכת המועצתית המקדמת את בית הספר.

"נפלה בחלקי הזכות להוביל את הצוות והתלמידים". מנהלת בי"ס קישון, עדנה דנגור
"נפלה בחלקי הזכות להוביל את הצוות והתלמידים". מנהלת בי"ס קישון, עדנה דנגור

• ראש מוא"ז עמק יזרעאל, אייל בצר: "אנו גאים על הפרס אך הפרס האמיתי הוא החינוך המצוין לו זוכים ילדינו"

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ומנהלת אגף החינוך במועצה, רחל שחורי, ברכו את הצוותים החינוכיים על הזכייה בפרסים. בצר: "ברכות לבית הספר קישון – בית ספר מיוחד לחינוך – אליו נוהרים תלמידים מכל רחבי הארץ בשל הגישה הייחודית שלו והמסירות יוצאת הדופן של העשייה החינוכית המתקיימת בו. נמשיך לתמוך ולהעצים את הפעילות בבית הספר, אנו גאים על הפרס, עם זאת, הפרס האמיתי הוא החינוך המצויין לו זוכים ילדינו וילדי האזור הלומדים אצלנו". באשר לגן הדר אמר בצר: "ברכות לגן הדר, לניקול הגננת וצוותה, על עשייה חינוכית מעוררת השראה ובעיקר, על שיתוף פעולה חשוב עם הגן הסמוך בו לומדים ילדי חינוך מיוחד".

רחל שחורי, מנהלת אגף החינוך במועצה אמרה השבוע: "ברכות לזוכים בפרס, למנהלות ולצוותים המסורים. העשייה המבורכת בבית הספר קישון ובגן הדר היא חלק מעשייה חינוכית רחבה ומרשימה בכל בתי הספר הגנים שלנו, מגיל גן ועד תיכון, מערכות החינוך במועצה מצויינות, ערכיות ומובילות. אנו באגף החינוך נמשיך לתמוך ולחזק את מערכת החינוך שלנו בכל דרך".

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|