עמק יזרעאל: פרידה מרגשת ממזכיר ציפורי היוצא לגמלאות

מזכיר ציפורי המיתולוגי , אברום מיכאלי, פרש לגמלאות לאחר 44 שנים בתפקיד. צילום: מוא"ז עמק יזרעאל

לאחר 44 שנות עבודה מסורות, בחריצות אינסופית, אברום מיכאלי, המזכיר המיתולוגי של מושב ציפורי, יוצא לגמלאות. מיכאלי, הוא הוותיק במזכירי העמק, אך גם בארץ כולה.
השבוע נערך אירוע פרידה מרגש בנוכחות אנשי המושב ונציגי המועצה, בראשם אייל בצר, ראש המועצה ודליה אייל, סגניתו.
בצר, ברך אותו באמרו: "היית כתובת לכל אחד משך זמן רב כל כך. קשה יהיה להתרגל אחרת… אך יש בכך גם נחמה- כעת תוכל ליהנות משפע של זמן לתחביבך ולמשפחתך החשובה לך כל כך. נכדיך איך לא, הם דור רביעי בציפורי. מגיעים לך כל השבחים על מילוי תפקידך בצורה יוצאת מן הכלל לאורך השנים. אני מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך!".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אברום מיכאלי, נולד ברומניה ועלה לארץ בשנת 1951, בהיותו בן חצי שנה. הגיע עם משפחתו למעברה בירוחם, משם, עברו למעברה בזיכרון יעקב וב- 1953 הגיעו לציפורי; זאת בעקבות חברי משלחת של בולגרים ותורכים, אשר שמעו שבזיכרון יעקב יש דיירים שהיו חקלאים ברומניה ומבינים בחקלאות.  הוא התחנך בגן הילדים ובביה"ס היסודי בציפורי. את לימודי התיכון השלים בכפר הירוק.
את שירותו הצבאי עשה בחיל השריון, כנהג טנק וכמש"ק הדרכה. בתום הישרות פנה ללימודים באוניברסיטה העברית בירושלים ולאחר מכן בפקולטה לחקלאות ברחובות והתמחה בכלכלה חקלאית.
עם שובו למושב, החל לעבוד כמרכז משק ואח"כ כגזבר. את תפקידו כמזכיר החל בשנת 1975-6 לצדו של ז'אן ורמונט ושימש בו עד כה. לנעליו נכנס לאחרונה, יעקב אשר כמנהל היישוב.

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|