עמק יזרעאל: פסטיבל חלב ודבש חוגג 20 שנים של חגיגת שבועות

פסטיבל חלב ודבש חוזר ויחגוג 20 שנה לקיומו עם שלל ארועים ומופעים, עם תיסלם שתציין 40 שנות פעילות מוסיקלית, אביב גפן, 'חלב ודבש 2021' – נגה ארז בהופעה, פול טראנק מארחים את מרגול – שני מופעים בערב אחד, סולני האופרה הישראלית בניצוחו של דודו זבה שרים אהוד מנור עם אורח מיוחד- דוד ד'אור להקות מחול תערוכות הצגות ילדים ועוד

בחג השבועות, המועצה האזורית עמק יזרעאל חוגגת 20 שנים לפסטיבל "חלב ודבש" עם מופעים מוזיקליים של מיטב היוצרים והמבצעים בארץ ופעילויות מגוונות באתרי התיירות והמורשת בעמק, בניחוח היזרעאלי האהוב על רקע נופיו הזהובים של העמק.
המופעים המרכזיים-  הפקות מיוחדות לרגל חגיגות ה-20 לפסטיבל: תיסלם חוגגים 40 שנה לאלבום המיתולוגי "רדיו חזק",  האלבום שפרץ גבולות ויצר סטנדרטים חדש ברוק הישראלי. תיסלם בחגיגת להיטים מתמשכת, מלאה באנרגיה בלתי נדלית, עם אורח מיוחד אביב גפן.
ערב שכולו 'חלב ודבש 2021'-  שני מופעים בערב אחד: נגה ארז בהופעה, עם אלבומה החדש והמדובר KIDS
Full Trunkמארחים את מרגול, בעולם ההופעות הישראלי, ההופעות של Full Trunk ידועות כהופעות אנרגטיות, מרימות ואותנטיות ועכשיו הם מגיעים לפסטיבל חלב ודבש עם אורחת מיוחדת מאוד מרגול.
את הפסטיבל מפיקה המועצה האזורית עמק יזרעאל, באמצעות מחלקת התרבות. ניהול אמנותי: מאיה פוגל.

תמונת יחצ מעודכנת נגה ארז צילום שי פרנקו
נגה ארז תופיע עם שירים מאלבומה החדש והמדובר KIDS.  צילום שי פרנקו

עוד בפסטיבל- חגיגת מחול – מופע פתיחה חגיגי– "ושוב איתכם", מופע מחולות עשיר בהשתתפות 16 להקות מחול מרחבי הארץ, במהלך הפסטיבל יתקיימו שלושה מופעי מחול נוספים. תיקון ליל שבועות עם הסופר מאיר שלו, תערוכות אמנות; תערוכת אמני העמק – בה מציגים עשרות רבות של אמנים מהעמק, תערוכת חוצות בכפר יהושע, במבואת האולם ובגלריה מירווח בהרדוף, סיפור חייו ויצירתו של נתן זך בשיתוף קהילת "ניגון הלב", תערוכת אמני העמק, חגיגת אקורדיונים ארצית עם בכירי הנגנים בישראל, בתים פתוחים בתמרת, שחרית מוזיקלית בגניגר.
מופעים והצגות לכל המשפחה- הצגת ילדים ד"ר דוליטל של המדיטק חולון, בחורשת בכפר ברוך ומתחם קוביות אמנות, מופע המחול לילדים 'קישקושולוגיה' במוזיאון ביפעת ועוד.
גם באתרי התיירות והמורשת בעמק יזרעאל יחכו למבקרים מגוון פעילויות באטרקציות, יקבים, אתרי התיירות החקלאית, מוזיאונים, גלריות, ירידים וסיורים ברחבי עמק יזרעאל.

לפרטים נוספים על כל האירועים והפעילויות בפסטיבל "חלב ודבש"
באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל:www.eyz.org.il
בקופת האולם 04-6040575, או במוקד הפסטיבל: 04-6520734