עמק יזרעאל: ערב השקה מרגש לספרו החדש של המשורר, חתן פרס ישראל, טוביה ריבנר

ערב מרגש בספרייה האזורית לכבוד השקת ספרו של המשורר, חתן פרס ישראל לשירה – טוביה ריבנר. ריבנר, חבר קיבוץ מרחביה, בן 93, ממשיך לכתוב במרץ ובכשרון רב והוציא לאחרונה את ספרו – "עוד לפני" בעריכת המשוררת והעורכת ליאת קפלן ובהוצאת מוסד ביאליק.

במסגרת הערב, שנערך בשיתוף פעולה בין מחלקת התרבות במועצה והספרייה האזורית, הקריאה משיריו של ריבנר, ליאת קפלן, העורכת והמשוררת וסיפרה על תהליך העבודה המשותף עם ריבנר. המוסיקאי רועי רז מקיבוץ מרחביה, שר משיריו של ריבנר שהלחין, האוצר גיא רז, סיפר על צילומיו של טוביה ריבנר והזיקה בינם לבין שירתו. נורית גבעוני, מנהלת הספרייה, הקריאה שיר של טוביה ריבנר ופרופ' משה יצחקי, משורר ודיקן הפקולטה ללימודים מתקדמים במכללת אורנים, הרצה על יצירותיו של טוביה, ההשפעות המאפיינות את שירתו, הדיוק והייחוד של שירתו. את הערב הנחתה המשוררת ענת שרון בלייס.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ברך את טוביה ואמר: "בגיל 93.5 טוביה ריבנר שופע וגועש בעשייה ויצירה, חגגנו לו כאן בעמק את חגיגות ה 90 ואנו נערכים לחגיגות ה 100, מאחלים לך טוביה, שתמשיך להעשיר את עולמנו בשירתך המדוייקת והנוגעת".

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|