עמק יזרעאל: "על הספה בימי קורונה"

מפגשים קבוצתיים עם צוות השירות הפסיכולוגי – חינוכי של המועצה האזורית עמק יזרעאל

"בימים אלה, אנו נמצאים במציאות מורכבת בכל הקשור להשלכות ולהתמודדות עם נגיף הקורונה. אירוע זה מעורר מגוון רגשות ותחושות הכוללות לעתים חששות, פחד, תחושת פגיעות, חוסר ביטחון ודאגה מפני הבאות", מספרת חיה רביב, מנהלת השירות הפסיכולוגי – חינוכי, במועצה האזורית עמק יזרעאל.
"הילדים והמתבגרים חווים גם הם את מורכבותה של המציאות ומושפעים מהחוויה ומהמסרים שהם שומעים בסביבתם ובוודאי מהוריהם. בנוסף, ילדים ובני נוער מוצפים בדרך כלל בידע רב, שרובו אינו מתווך ואינו מותאם לגילם, דבר המקשה על יכולתם לראות את הדברים בצורה מאוזנת, המאפשרת התמודדות יעילה", היא מוסיפה. "הם עלולים לפתח חששות ופחדים, שעלולים להתגבר וליצור חווית חוסר אונים, זאת, לצד קשיים רגשיים, חברתיים ולימודיים. על כן, צוות השירות הפסיכולוגי של המועצה האזורית עמק יזרעאל יזם סרת מפגשים מעניינים ומגוונים, שיערכו מידי שבוע, באמצעות אפליקציית ה-ZOOM  וינסו לספק להורים  ולילדים כלים להתמודדות עם קשיי התקופה".
במציאות החדשה, חשוב לסמוך על האינטואיציות שלנו כהורים ולתת אמון ביכולת ההתמודדות שלנו ושל ילדינו .אנחנו כאן כדי לנסות לספק ייעוץ ועזרה במגוון נושאים בתקופה מורכבת זו. הפסיכולוגים המצוינים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם", סיכם אייל בצר, ראש המועצה.

המפגשים ללא עלות ובהרשמה מראש.
לפרטים נוספים, מידע והרשמה ניתן לפנות גם בטלפון: 04-6520063 או באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל  

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|