עמק יזרעאל: עונת המופעים 'חורף של כוכבות' מחממת את החורף

החורף חם בעמק יזרעאל, עם סדרת המופעים 'חורף של כוכבות'. מיטב היוצרות במוזיקה הישראלית מגיעות לעמק יזרעאל עם מיטב השירים, במופעים בלתי נשכחים. הסדרה נפתחה עם מופע בלתי נשכח של שרית חדד, שהגיעה לראשונה להופעה בעמק, לקול תשואות הקהל. צילום: דניאל אלסטר

ב-28.12.19 תגיע לאולם המופעים ביפעת, הזמרת והיוצרת דיקלה, מהקולות הנשיים העוצמתיים, הייחודיים והאיכותיים במוזיקה הישראלית כיום. אחת היוצרות הבולטות במוזיקה הישראלית אשר כותבת, מלחינה ומפיקה את אלבומיה. אחרי שני אלבומי זהב, פרסים ותארים של זמרת השנה, אינספור להיטים בראש מצעדי הרדיו ומופעי סולד אאוט ברחבי הארץ היא מגיעה לראשונה לעמק.
בין השירים במופע: הוא כותב לי מאמי, ואם פרידה, שבע בערב, אתי, מסקרה שחורה , Here Comes The Rain Again, פסנתר לבן, בוקר טוב, בדידותי הנהדרת, הו ליבי, אין עוד אהבה כזאת ואחרים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ב- 16.01.20, תעלה על בימת אולם המופעים הזמרת נרקיס, בהופעה מרגשת וסיפור חיים מעורר השראה, המצליחים ביחד לגשר בין עולם יהודי וחילוני, והכל על במה אחת.  נרקיס הצליחה לכבוש לבבות רבים כשפרצה בשנתיים האחרונות כרוח סערה אל לב הקונצנזוס הישראלי.
מלווה בלהקת נגנים מעולה, כובשת נרקיס את הבמה  תוך שהיא חושפת את מסע חייה המרתק הנע בין העולם החילוני לעולם הדתי, בין אשקלון, לגוש גוש קטיף, בין תל אביב להודו, בין צפת לעוטף עזה. הכנות שלה וקולה הענק סוחפים את הקהל למערבולת של רגשות והנאה צרופה.
במופע מיטב להיטיה: שדות, אל תעזוב, ענני, ממה אתה בורח ועוד. במופע בעמק, תתארח הזמרת אסתר רדא, שכבשה את לב הקהל עם קול חם ונוכחות בימתית מנצחת.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|