עמק יזרעאל: "סיור-סיקור"- סיור בלוגריות מרחבי הארץ בעמק

את הסיור ליוותה מנכ"לית מעברים בעמק, ליאת ויסבוך, כחלק מהתמיכה היומיומית של מעברים בעמק בקידום וליווי עסקים קטנים באזור ובשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל. צילום: אילנה בר

בלוגריות מכל רחבי הארץ הגיעו בחמישי האחרון לסיור במסגרת המיזם" סיור – סיקור" שיזמה הבלוגרית עינת הרשקו, שמטרתו חשיפה של אתרי תיירות קטנים, פרטיים ומיוחדים בעזרת בלוגרים מתחומים שונים. את הסיור ליוותה מנכ"לית מעברים בעמק, ליאת ויסבוך, כחלק מהתמיכה היומיומית של מעברים בעמק בקידום וליווי עסקים קטנים באזור ובשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל.

הסיור הוא יוזמה אישית שלקחו על עצמן 3 בעלות עסקים מהעמק:
ג'וד ווינמן – עליית הגג של ג'וד – מהסוללים, סמדי הרשקוביץ – קפה 79 – מהסוללים ולי בן אפרים – Nurit & Lee – מתמרת.
במשך מספר שבועות הן תכננו והכינו את הסיור, שהיה מוצלח ביותר. עינת הרשקו, בלוגרית כתבה בעקבות הסיור: "העמק הוא חלום. זה לא אני אמרתי, אבל אני לגמרי מסכימה. לצערי הוא לא נתפס עדיין במודעות שלנו כיעד תיירותי בפני עצמו אלא כמשהו "על הדרך". אני חושבת זאת טעות שחייבת תיקון. זהו יעד נהדר. יש בו הכל – טבע, מסלולים, אטרקציות, פינות חמד, יצירה, אומנות, וכמובן אוכל, שתיה ואירוח. בסיור הזה שמנו דגש רק על קמצוץ ממה שיש לאזור להציע. תמונת המקרמה שלו רחבה בהרבה, ומשלבת עוד חוטים, קשרים והקשרים רבים. צאו לעמק והרחיבו לבכם."

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|