עמק יזרעאל: סוגרים קיץ של תרבות

במהלך השבוע החולף, מיטב היוצרים המשובחים במוזיקה הישראלית, הגיעו לעמק יזרעאל, לסגור קיץ של תרבות בעמק. צילום אבי חיימוביץ

יהורם גאון, שלום חנוך, אסף אמדורסקי, שלומי שבן, יעל קראוס, יהודה פוליקר וגידי גוב, הופיעו בחגיגת סוף הקיץ, בעמק יזרעאל.
כל המופעים הנם חלק מתוכנית מופעי הקיץ של מחלקת התרבות, במועצה האזורית עמק יזרעאל ומאירועי הפסטיבל וחודש המורשת, שנדחו לקיץ, עקב מבצע 'שומר החומות'.
ביום שלישי האחרון, יהורם גאון כבש את אמפי נהלל, במיטב שיריו. זאת, במסגרת אירועי חודש המורשת, שהתקיים בשיתוף מנהל האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך והמועצה הדתית עמק יזרעאל.
ביום רביעי הופיעו אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס, באמפי נהלל, במופע 'שרים החלונות הגבוהים'. האמפי היה גדוש בקהל נרגש לצלילי השירים המוכרים והאהובים.
למחרת, הופיע שלום חנוך באולם המופעים ביפעת עם המופע החדש 'הרצל לילנבלום'. הקהל התמוגג מהמופע ומהשירים החדשים של אגדת הרוק הישראלית.
ביום שישי אירעה חגיגת האקורדיונים הארצית בנהלל. האירוע המסורתי התקיים במסגרת פסטיבל 'חלב ודבש', שאמור היה להתרחש בחג השבועות, אך נדחה בשל מבצע 'שומר החומות'.
במוצאי שבת הגיעו יהודה פוליקר וגידי גוב לאמפי בנהלל, במסגרת מופעם המשותף 'פנים אל מול פנים'. כ-2,500 איש קיבלו בהתרגשות את השניים, באיחוד הכוחות המחודש.
כל המופעים השלימו בהצלחה מרובה את התוכנית הנפלאה של מופעי התרבות לקיץ, תוך כדי עמידה בהנחיות ה'תו הירוק' ומגבלות הקורונה.
מנהלת מחלקת התרבות רחלי אבידוב, אמרה: "נמשיך להביא לעמק תרבות איכותית עם מיטב האמנים והיוצרים בארץ. תודה גדולה לעובדי המועצה, העושים לילות כימים ומביאים לתושבי העמק תרבות איכותית וחווייתית!"
ראש המועצה אייל בצר, הדגיש, בפתח האירועים השונים, את התנגדותו להקמת שדה תעופה בעמק יזרעאל ואמר כי המועצה בראשותו תמשיך לפעול, ללא לאות, לעצירת מצעד האיוולת הזה וזכה לעידוד ותמיכה מהקהל.