עמק יזרעאל: נחנך המרכז המחודש לטיפול בפרט ומשפחה

לאחר השיפוץ הדרמתי במרכז הוא כולל, חדרי טיפול שונים, משרדים וחלל עבודה משותף. ומותאם לטיפול ביחידים, ילדים, זוגות ומשפחות. זאת לצד חדר רך, המיועד לטיפול בילדים צעירים והוריהם וחדר המתנה. צילום: ענת חרמוני

במועצה האזורית עמק יזרעאל נחנך בהתרגשות רבה המרכז המחודש לטיפול בפרט ומשפחה של אגף קהילה ורווחה.
המרכז הממוקם בבית המוא"ז, עבר שיפוץ דרמטי וכעת מכיל מספר חדרי טיפול שונים, משרדים וחלל עבודה משותף. חדרי הטיפול במרכז מעוצבים ומותאמים לטיפול ביחידים, ילדים, זוגות ומשפחות. זאת לצד חדר רך, המיועד לטיפול בילדים צעירים והוריהם וחדר המתנה. המרכז עוצב באופן המאפשר לתושבים הפונים לטיפול פרטיות וביטחון.
הוא מיועד לתושבי המועצה  המעוניינים לקבל מגוון טיפולים רגשיים, כגון: טיפול בילדים ומתבגרים, הדרכות הורים, טיפול בגיל הרך, טיפול זוגי ומשפחתי, טיפול באובדן ושכול וגישור לגירושין והינו חלק ממערך השירות של אגף קהילה ורווחה, הפועל מעל ל-25 שנה.
במרכז מתקיימים מעל 150 טיפולים על ידי מטפלים מנוסים בעלי התמחויות שונות, במהלך 6 ימים בשבוע לאורך כל היום, ויש לו שלוחות נוספות באלון הגליל ובהסוללים.

במהלך חצי השנה האחרונה המועצה ביצעה ומימנה יחד עם משרד הרווחה והביטחון החברתי ובסיוע מפעל הפיס, שיפוץ מקיף, בניהולו של אגף ההנדסה במועצה. צעד זה היה משמעותי ונדרש למען רווחתם של תושבי המועצה ומשקף עד כמה הרשות תומכת ברווחת תושביה.

לי יהב מנהלת אגף קהילה ורווחה: "מועצה חזקה מאופיינת בחוסנם של היישובים לצד חוסנם של התושבים. מבחינתנו, המרכז מהווה את אחד האמצעים החיוניים ביותר לומר לתושבים, אתם יקרים לנו, ויש כאן שירות מקצועי, מזמין ומכבד עבורכם, עבור משפחותיכם במעגלי ומשברי החיים השונים. אני מאחלת שנמשיך כדרכנו להיות, להאמין ולעשות למען תושבי העמק".
יפעת יוספזון מנהלת המרכז לטיפול בפרט ובמשפחה: "זו התרגשות גדולה לחנוך היום את הבית החדש שלנו. אנו תקווה שהבית שיצרנו כאן יהווה את המקום הרגשי המספק הגנה עבור נפשם וליבם של התושבים המגיעים אלינו. אני מודה לצוות המטפלים העושה עבודתו במסירות ובמקצועיות רבה עבור תושבי המועצה".
אייל בצר ראש המועצה: "המרכז יגדיל את נכונותם של תושבינו לקבל טיפולים רגשיים שונים. המועצה שמה לה למטרה לסייע לכל ילד וילדה, נער ונערה ולכל משפחה שזקוקה לנו. כל שירות או מענה שאנו מפתחים היום, מגביר את תחושת החוסן האישי והקהילתי. תודה רבה לכל העושים במלאכה ובהצלחה!"

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|