עמק יזרעאל: נולדו לרקוד

במוצאי שבת התקיים מופע הסיום של עונת המחול של האולפנה למחול, החותם את שנת הלימודים הנוכחית. צילום: ענת חרמוני

בערב חגיגי ומרחיב לב, שהתקיים במוצ"ש בנוכחות ראש המועצה אייל בצר, הורים, אורחים ותלמידים, נערך מופע הסיום של מרכז המחול של בית האמנויות לשנת הלימודים הנוכחית. ערב זה מסכם  תהליך ארוך אותו עברו הרקדניות במהלך השנה, המהווה את נקודת השיא של השקעתם האינסופית. במהלך הערב נפרד צוות האולפנה מתלמידות המחול, בנות כיתה י"ב.

במופעי סיום השנה במחול, רקדו  כ-400 תלמידות בחמישה מופעים שונים- מכיתות ח' ועד י"ב, הלומדות בבית האמנויות ובשלוחותיו בגבעת אלה ובשמשית.  הבנות רקדו במגוון סגנונות מחול- מהבלט קלאסי, הריקוד המודרני, דרך קומפוזיציה, היפ הופ וג'אז.

מנהלת בית האמנויות, לאה זית, הודתה לגבי צפניה, מנהל מרכז המחול שעמד מאחורי הפקת אירועי סיום המחול, וניצח ביד רמה על התלמידות בחמישה מופעים שונים. לרקדניות היא אמרה: " אתן, רקדניות המסלול המקצועי, המגיעות 3 או 4 פעמים בשבוע ליום מפרך של חזרות, הנכן דוגמא ומופת  לשאיפה זו. כל יום הוא פתח חדש להתמודדות עם קושי פיזי ורגשי. מעטים מבני הנוער של היום מוכנים לקחת על עצמם סדר יום כמו שלכם, ללא הנחות ופשרות."

ראש המועצה, אייל בצר, הוסיף ואמר: "בעולם המחול- הדרך קשה, רצופת מכשולים, משברים, יזע ולא מעט דמעות. אבל מי שמסיים אותו יודע שהשמיים הם הגבול בעבורו."