עמק יזרעאל: מרוץ השליחים 'הר לעמק' 2022 יוצא בקרוב לדרך

חזון המרוץ הוא החיבור בין ריצה למרחקים ארוכים עם אהבת הטבע והסביבה. צילום: גלעד קוורלצ'יק

מרוץ השליחים הכי חברתי שיש יוצא לדרך בכפוף להנחיות הקורונה. 'הר לעמק', מרוץ שליחים שנוסד בשנת 2009, כמרוץ החברתי הראשון של ישראל. את הקמת מרוץ השליחים ׳הר לעמק׳, יזמו קבוצת חברים מהישוב הקהילתי תמרת שבעמק יזרעאל, לאחר התנסות במרוץ דומה בארצות הברית. לצורך ניהול המרוץ הוקמה עמותת 'הר לעמק' הפועלת ללא מטרות רווח, בנוסף לחברי העמותה פועלים מאות מתנדבים הנותנים למרוץ אוירה ואופי מיוחדים במינם.
חזון המרוץ הוא החיבור בין ריצה למרחקים ארוכים עם אהבת הטבע והסביבה. שילוב בין רץ בודד לקבוצה כתלכיד, התאמה לדרגות קושי שונות של הרצים וחשיפה אל הנופים המרהיבים של צפון הארץ ועמק יזרעאל בפרט.
מרוץ השליחים החברתי של ישראל, הינו מרוץ למרחק של כ – 180 ק"מ, תחילתו באתר ״האריה השואג״ בתל  חי, המשכו לאורך נופי הגליל העליון, עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה, וסיומו למרגלות תל שימרון והיישוב הקהילתי 'תמרת' שבעמק יזרעאל.

• מקצי מרוץ הר לעמק 2022

מקצה ריצה שליחים- המרוץ מתחלק ל- 18 מקטעים, כשמשתתפי המרוץ מתחלפים במקטעים השונים במתכונת של מרוץ שליחים.
מסלול המרוץ :הזנקה בין השעות 8:00 ל-14:00 מתל חי ומעבר בתחנות:  הגושרים, עמיר, נוטרה, כפר בלום, בנות יעקב, אלמגור, כפר נחום, מגדל, ארבל, ק. לביא, יער בית קשת, ציפורית, פארק ציפורי, זרזיר, אלוני אבא, כפר תקווה, כפר יהושע, גבת. סיום: תמרת.
במרוץ משתתפות קבוצות בנות שישה רצים בקטגוריות: גברים, נשים וקבוצות מעורבות. כל רץ בשישייה ירוץ שלוש פעמים. כל מקטע אורך כ- 10 ק"מ בממוצע, כאשר מתקיימות הפסקות ומנוחה בין המקטעים השונים.
מקצה אולטרה מרתון 50 ק"מ-  המקצה יוזנק מ-RUNWAY  בזרזיר ביום חמישי, 12.5.2022, בשעה 23:00. המשתתפים ירוצו על בסיס 5 המקטעים האחרונים של המסלול ויסיימו את המרוץ בנקודת הסיום בתמרת.
מקצה חצי מרתון 21 ק"מ- המקצה יוזנק סמוך לנקודת הסיום ויוזנק ביום שישי, 13.5.2022, בשעה 6:00. המשתתפים ירוצו על בסיס 2 המקטעים האחרונים של המסלול ויסיימו את המרוץ בנקודת הסיום בתמרת.
מסלול חדש השנה –מרוץ שליחים קבוצתי באופניים (מקצה לא תחרותי). המרוץ נפרס על 6 מקטעים מתל חי עד לתמרת. מקצה של שישיות כאשר כל מקצה רוכבים בזוגות. כל משתתף מבצע 2 מקטעי רכיבה ורוכב סה"כ כ 60-70 ק"מ.
במהלך המרוץ יורגשו עומסי תנועה ובנקודות חציית כביש יהיה שילוט והכוונת משטרה.
המרוץ עומד בכל כללי הקורונה, מד"א, משטרה והנחיות משרד הבריאות. הרשמה ופרטים נוספים באתר 'הר לעמק'.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|