עמק יזרעאל: יריד חשיפה של עסקים ותרבות מקומית

היריד נולד בעקבות הועידה האזורית הראשונה לפיתוח כלכלי שהתקיימה לפני מספר חודשים, ועסקה בכלכלה מקומית והצורך לחזק את הקשרים של בעלי העסקים והארגונים באזור

מאות מבקרים ו- 105 בעלי עסקים מהאזור, נפגשו ביום חמישי האחרון ביריד חשיפה של עסקים ותרבות מקומית שנערך בקיבוץ יפעת. הכנס הופק באמצעות "מעברים בעמק" פרויקט משותף של משרד הרווחה, הג'וינט, מפעלי העמק וארבע המועצות האזוריות: עמק יזרעאל, מגידו, זבולון ועמק המעיינות.

קיום היריד הוא פרי הועידה האזורית הראשונה לפיתוח כלכלי שהתקיימה לפני מספר חודשים גם כן בהובלת "מעברים", ועסקה בכלכלה מקומית והצורך לחזק את הקשרים של בעלי העסקים והארגונים באזור בכדי להטיב את שיתופי הפעולה ולחזק את הקשרים הכלכליים ברמה המקומית והאזורית. ביריד השתתפו 105 בעלי עסקים ומציגים מתחומי התרבות, תיירות, רווחה, סדנאות ארגוניות, ייעוץ ארגוני ובעלי עסקים מגוונים.


ליריד החשיפה הוזמנו מנהלי משאבי אנוש מארגונים שונים ומפעלים גדולים, רכזי תרבות וקהילה מיישובי העמק ועוד בעלי תפקידים ובעלי עניין. מנכ"לית מעברים בעמק, ליאת וייסבוך, הכריזה על השקת פורטל העסקים "ירוק לבן", לקידום כלכלה מקומית


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, המשמש גם כיו"ר מעברים בעמק, אמר בפתיחת היום:  "קידום כלכלה מקומית מהווה דגש אסטרטגי במועצה, העסקים הקטנים הם מנוע משמעותי בפיתוח הכלכלי האזורי. היריד מהווה המשך לפעילות שהתחילה עם הוועידה השנתית לפיתוח כלכלי אזורי, וקידום הרכש המקומי הוא אחד מהנושאים אותם אנו מקדמים בדרכים שונות ונמשיך לעשות כן".  מנכ"לית מעברים בעמק, ליאת וייסבוך, הכריזה על השקת פורטל העסקים "ירוק לבן", לקידום כלכלה מקומית – אינדקס עסקים ובו ריכוז של כל העסקים הקטנים בעמק ובאזור, בכדי להגביר צריכה מקומית ושיתופי פעולה.

ליריד החשיפה הוזמנו מנהלי משאבי אנוש מארגונים שונים ומפעלים גדולים, רכזי תרבות וקהילה מיישובי העמק ועוד בעלי תפקידים ובעלי עניין. על הבמה – הופיעו הרכבים שונים של מוסיקאים, רקדנים, זמרים ועוד אמנים שהציגו בהתנדבות את כישוריהם, לצד תצוגה ססגונית של בעלי עסקים בתחומים שונים – תיירות, הסעדה, גרפיקה, ייעוץ, מרכזי מבקרים תיירותיים, יצרנים ועוד.